Пепа Попова - Пепита

Не съм от късметлийките с идеални мерки, но пък съм от щастливките, които в последните години успяха да превърнат страстта си към модата и стила в идеалната професия/хоби. Обичам да пиша кратки истории за онзи красив свят, в който всички цветове са в хармония, в който силуетите са изчистени и семпли, материите ефирни, аксесоарите класни, а жените - елегантни като Коко или Одри. И тази колонка ще бъде такава - едновременно вдъхновена от и посветена на елегантните дами.

В червено на Свети Валентин

05 февруари 2019 | 11:36
5823
1
1

Празникът на влюбените наближава и витрините на магазините скоро ще бъдат украсени в червено, а сърцата, романтичните картички, розите, шоколадовите бонбони и плюшените мечета в човешки ръст ще бъдат навсякъде.
Независимо дали ще имате романтична среща или ще прекарате времето си с приятелки, трябва да изглеждате добре и да се чувствате добре на 14 февруари, все пак Свети Валентин е денят, в който разпръскваме и получаваме любов. А ние жените сме влюбени в това да бъдем обичани, откърмени сме с идеалистичната представа за любовта и това колко важна е тя в живота ни. Имам чувството, че Свети Валентин не е толкова разпространен, защото по света има много влюбени двойки, а защото има много жени, които искат да бъдат обект на нечия любов.

Може би точно това е и причината, поради която всички искаме да изглеждаме красиви: едновременно женствени, романтични и секси.
С приближаването на празника на влюбените, въпросът, който започва да тревожи много момичета, е за това какво да облекат в един от най-романтичните дни в годината. Официалният дрес-код за Свети Валентин негласно включва всички нюанси на червеното: от алено до бургундско. В това време на годината са уместни всички копринените комбинации, полупрозрачни и дантелени дрехи, всякакви набори и волани, голи рамене и, разбира се, деколте. А ето и няколко предложения в червено, които се надявам да послужат за ваше вдъхновение:


Елегантна визия
Женствени, елегантни и лаконични рокли във всички нюанси на червеното, може би, са вечната класика за Свети Валентин. Залагайки на перфектна кройка, изчистен силует, качествени тъкани и благороден червен цвят в съчетание с класически обувки, блестящ клъч и изящни бижута, няма как да направите грешка.

Solace London

Galvan

Alaia

Романтична визия

Ако се фокусирате върху рокля, украсена с многобройни орнаменти и всякакви видове волани, дантели, шумолящи поли с десетки слоеве безтегловен тюл, както и полупрозрачни въздушни сетове, покрити с цветни апликации и бродерии със сигурност ще подсилите усещането за романтика и нежна любов.

Gucci

 

 

 

Valentino
Giambattista Valli


Секси визия

14 февруари е денят, в който можете да си позволите да бъдете секси повече от обикновено. Мини в стила на 80-те, дълбоко деколте, копринени комбинации и прозрачни рокли могат да бъдат перфектните ви спътници на Свети Валентин.

Versace

Alexandre Vauthier

Saint Laurent

Коментари

1 Крум Усаински-Крупник
  05 февруари 2019 | 14:08 отговор
 

Цървули!!!Няма такъв праздник!!!Има Трифон Зарезан!!!Няма значение с какви парцали ще сте,важно е да консумирате червено вино!!!А "свети валентин" е еврогейска дивотия с откровен комерсиален дух!!!Ура и Слава!!!

 

Добави Коментар

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.