5 типа момичета, които си намират богати мъже

12 ноември 2019 | 07:10
3738
1
Снимки: Pexels
1

Разбира се богатият мъж винаги е галеник на съдбата, който е свикнал да получава само най-доброто от живота. Няма да ви лъжем – привлекателните и поддържани момичета, които се открояват от тълпата, имат по-големи шансове да се сдобият със заможен годеник. Ако искате да ви обсипят с диаманти, поддържайте се. Разбира се всеки си има свой вкус – някои обичат стройни спортни момичета, други се палят по по-заоблени дами с палава искра в погледа, а трети си мечтаят за нежна и скромна девойка от сой. Но дори ако сте го покорили от пръв поглед, не бива да се отпускате. Да спечелите сърцето на милионера не е чак толкова лесно. Какви жени са склонни да поведат към олтара богатите мъже? Повечето богаташи си имат готов образ за бъдещата си булка. А на някои момичета дори не им се налага да играят роля, за а се впишат в шаблона – те просто са се родили такива.

Недосегаемата



Богатите мъже са ловджии, които обичат да завоюват. Леснодостъпните и вулгарни момичета не ги интересуват. Те са свикнали да бъдат заобиколени от фалш. Имаш ли пари, имаш и жени. Момичетата се стремят сляпо към богатия живот. Всяко едно смята, че може да спечели сърцето на мъжа с невероятния си външен вид. Къса пола, ярко червило, удължени мигли, силиконови гърди – тези „невести“ си приличат като близначки. „Когато отивам на ресторант, винаги се повтаря един и същ сценарий“, казва 45-годишният предприемач И.. „На момичетата всичко им е еднакво – телефоните, прическите, фигурите, маниерите. Понякога е чак плашещо. Аз търся жена, която ще се откроява сред клонираните кукли Барби. Да, аз съм мъж на средна възраст, но искам романтика, искам да ухажвам любимата си, да й подарявам цветя – а те само дето не ми представят сметка за любовта си“. Така че по-големи шансове ще има онази, която ще се откроява сред останалите и първата вечер ще позволи на кавалера само да я изпрати до вкъщи. Забраненият плод винаги е сладък. Дайте на мъжа надежда, че може да ви завоюва – но не веднага. Научете се да отказвате тактично, с лек флирт. И най-важното – помнете, че всичко хубаво идва при онзи, който умее да чака. Вземете пример от приказната Пепеляшка, която е успяла да покори принца.

Мръсницата

Американската писателка Шери Аргов е издала чудесно пособие за всички жени, които си мечтаят да станат независими, силни и привлекателни. Книгата се нарича „Мъжете обичат мръсници. Ръководство за твърде добри жени“. Шери е сигурна, че мъжете никога не се влюбват по собствено желание. На тях им харесва да бъдат свободни. Когато си избират мръсница, те си мислят за краткотрайна забежка, а всъщност попадат в любовен капан, нагласен умело от партньорката. Впрочем, Шери предупреждава, че мръсницата не е озлобена срещу целия свят дама, която плете интриги. Напротив, тя е много мило момиче. „Тя е сладка като прасковка, но всяка праскова крие вътре в себе си твърда костилка“.

Фаталната хубавица

Не е задължително да изглеждате като Мерилин Монро, за да покорите сърцето на богат мъж. Фаталните хубавици обикновено просто си имат някаква пикантна особеност – и задължително сами се смятат за привлекателни. Повярвайте, че сте неотразими, и мнението на околните за вас със сигурност ще се промени. Запомнете, че милионерите никога няма да обърнат внимание на жена, която не е уверена в себе си. Девизът на богатите хора е „Ако искаш да бъдеш щастлив, ще бъдеш щастлив“. Комплексираните дами нямат шанс да завоюват сърцето на богаташ.



Интелектуалката

Според статистиката милиардерите най-често се женят за образовани, умни и възпитани жени. Например Бил Гейтс е обърнал внимание на бъдещата си съпруга Мелинда, защото тя постоянно ходела из офиса с обувки на плоска подметка. Основателят на Microsoft вярвал, че колкото е по-нисък токът, толкова е по-умна жената. Създателят на Google Лари Пейдж също признавал, че се гордее с жена си Лусинда, която провежда научни изследвания в сферата на биомедицинската информатика. Впрочем, двамата са заедно вече от 12 години и имат две деца. Генералният директор на Louis Vuitton Moet Hennessy Бернард Арно, чието състояние се оценява на 81 млн. евро, се е оженил за пианистката Елен Мерсие. При това милиардерът покорил любимата си не с богатството си, а с виртуозно свирене на пиано. Кой знае какви умения ще ви донесат късмет? Във всички случаи, колкото сте по-образовани, толкова по-високи са шансовете ви да заинтригувате някой богаташ. Един милионер иска да имат до себе си умна и добре възпитана дама, която да излъчва благородство.

Момичето на тати

Според психолозите „принцеса“ може да стане и жена, която е много обичана от татко си. Бащата е първият мъж в живота на момичето. Отношенията с противоположния пол до голяма степен зависят от това как се е държал бащата с детето. Ако се е възхищавал на дъщеря си и постоянно я е наричал красавица, мъжете също ще я боготворят и ще изпълняват всичките ѝ желания. Работата е там, че бащата е успял да внуши на дъщеричката си, че тя е най-страхотната на света. Тази подсъзнателна увереност действа безотказно на мъжете. Сигурно сте виждали някога „сивата мишка“ на училището да покори сърцето на най-хубавото момче в класа. Просто това момиче е израсло в семейство, в което родителите са се обичали и винаги са се възхищавали на малката си принцеса. Така че „момичетата на татко“ имат много по-големи шансове да си хванат богат мъж.

Четете още: Какъв тип жена си според формата на гърдите?

Още по темата

Коментари

1
  12 ноември 2019 | 10:33 отговор
 

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.