8 навика на щастливите хора

26 януари 2015 | 11:35
4466
0
0

Никой не става щастлив случайно. Щастието е жизнена позиция, за която трябва да поработите, за да работи тя за вас.

Изградете си посочените по-долу осем навика - ще се почувствате много по-щастливи и ще преодолявате трудностите много по-лесно.

1. Не се тревожете какво мислят другите за вас

Щастливите хора не позволяват на негативно настроените индивиди да им влияят на самочувствието. Каквото и да чуе щастливият човек, то не може да го нарани. Щастливите хора са наясно, че достойният човек не е този, който няма недостатъци, а този, който има достойнства.

2. Винаги виждайте положителните страни във всичко

Във всяко лошо нещо има нещо добро. Ако не успяват да намерят положителната страна в дадена ситуация, щастливите хора я създават сами. Те не съжаляват. Ако нещо е било хубаво – чудесно. Ако е било лошо – това е ценен опит.

3. Бъдете винаги дружелюбни и благодарни

Щастливите хора не ги интересува как изглеждате или откъде сте. Те имат нужда само от едно – още един човек, до когото да се смеят и да бъда щастливи. Те не срамуват и не си спестяват няколкото минути, за да изразят благодарността си към другите.

4. Усмихвайте се по-често и бъдете позитивно настроени

„Смеем се, не защото сме щастливи – щастливи сме, защото се смеем“ (Уилям Джеймс). Усмивките и смехът са неизменна част от живота на щастливите хора. Факт е, че хората, с които прекарваме много време, влияят на характера ни и на начина, по който възприемаме света. Колкото повече време прекарвате с позитивно настроени и оптимистични хора, толкова по-ярък и светъл ще ви се струва светът.

Четете още: Красотата означава ли щастие?

5. Имайте предвид, че нищо на този свят не е съвършено

Трудно е човек да пребори перфекциониста в себе си, но е необходимо. Всичко хубаво – с мярка. Щастливите хора умеят да контролират стремежа си към съвършенството, не се винят жестоко за своите неточности и погрешни преценки. Те се гордеят със себе си и с постиженията си. Понякога нещата не стават така, както сме ги планирали. Това е нормално. Човек не може да държи всичко под контрол.

6. Живейте в настоящето

„Преживял съм много ужасни неща в живота си, някои от тях са се случили наистина“ (Марк Твен). Щастливите хора не чакат петък вечер, неделя сутрин или покупката на нова кола или нов апартамент, за да бъдат щастливи. Не чакат да дойде пролет, лято, есен или зима. Най-ужасната грешка е да си мислиш, че живееш, докато всъщност лежиш във фризера в очакване животът ти да започне.

7. Дайте своя принос на света наоколо си

Един от най-добрите начини да се почувствате щастливи е да промените света около себе си. За целта не е задължително да спасите цял народ или да предотвратите цунами. Понякога е достатъчно да накарате някого да се усмихне, да направите комплимент на друг човек или да помогнете на приятел.

8. Не спирайте да се учите

Щастливите хора са любознателни и се стремят да узнаят всичко за света и за хората, които го обитават. Винаги има нещо, което все още не знаем. Интересът към живота ще ви даде сили, ще повлияе добре на мисленето ви и ще направи дните ви по-наситени с впечатления.

Четете още: 3 думи; 2 секунди; 1 момент...

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.