8 женски навика, които мъжете никога няма да разберат

03 декември 2019 | 07:19
1571
1
Снимки: Pexels
1

Всеки представител на силния пол ще ви каже, че него женската душевност си остава пълна енигма. За да разбереш всичко онова, което се върти в съзнанието и душата на едно нежно създание, в повечето случаи се оказва същинско предизвикателство за всеки мъж.

Благодарение на човешката находчивост и интелект днес можем да летим в самолет, да караме автомобил, да правим животоспасяващи операции, та дори и на Луната да кацнем, но... до ден днешен жената в очите на мъжа продължава да е все така "terra incognita".

И така, да видим кои са онези неща, които вълнуват особено много жените, но мъжете така и не могат да разберат защо:

1. Прекомерната грижа за външния вид

Разбира се, всеки мъж иска жената до него да изглежда впечатляващо, да е винаги красива и магнетична. Но ето го и парадоксът – за да отговори адекватно на изискванията му, тя трябва да е отделила достатъчно време от ежедневните си задачи, за да се е погрижила за прическата си, да е изрисувала грима си, да е сложила любим според стила ѝ тоалет. Да не говорим за времето и грижите, които изисква ваенето и поддържането на перфектната фигура. И после, защо женските навици учудвали мъжете? По-скоро да се чудиш на онези мъже, които все се оплакват от килограмите на половинката си.

2. Страстта към неестествеността

Тук може би някои няма да се съгласят, но ние мислим, че прекалената пристрастеност в днешно време към неестествените детайли, не е най-добрият избор за постигането на перфектна женска визия. Изкуствени мигли, ботокс в устните, силикон в гърдите са сред най-желаните интервенции сред младото подрастващо поколение момичета и не само. От телевизионните екрани ни разказват за чудесата на пластичната хирургия и постиженията на съвременната козметология, които уж ще ни помогнат да станем по-привлекателни в очите на мъжете и наивниците вярват в това. Но преди да посегнете към екстеншъните или ботокса, добре запомнете, че мъжете предпочитат естествената красота!



3. Вечните закъснения

Признаваме, да пристигнеш на мястото за среща малко по-късно от определеното време е типична женско качество. На всички ни е ясно колко време ни е нужно, за да чуем сладката фраза: "Ах, колко си красива!"

4. Намеците

Просто сме убедени, че мъжете трябва да четат умовете ни и да гадаят всичките ни желания. Може би затова ни изненадва толкова много, че не разбират намеците ни, и все се налага да им кажеш всичко в прав текст.



5. Любовта към детайла

За нас изборът на килим в банята или цвета на завесите в спалнята е сладка грижа. Подхождаме към това с цялата отговорност на света. Мъжете просто не разбират значението на онези детайли и дреболии, които творят чудото на домашния уют.

6. Диетите

Е, коя жена не иска да е слаба? Правилното хранене, броенето на калории и безкрайното качване на кантара – всичко това е свързано с нашата борба с излишните килограми. Но мъжете така и не могат на разберат важността на тези наши действия. После, защо си напълняла?



7. Промените в настроението

Доста жени познават изострената чувствителност от дните преди месечния цикъл, т.нар. предменструален синдром. И по време на менопаузата, обособено от хормоните, настроението е силно променливо: една дреболия може да ни изкара от равновесие, имаме чувството, че не разбираме света около себе си. Нервите са опънати до критична точка, неслучайно менопаузата се нарича и критическа възраст. Резките скокове от едно емоционално състояние на друго си остава истинска загадка за тях. Разбираме недоумението им, но това е положението. Хормони!

8. Склонността към бъбривост

Старото клише, че жените говорят повече от мъжете, си е абсолютно вярно. Според проведено неотдавна изследване, жените говорят 3 пъти повече от мъжете. Жената произнася около 20 000 думи на ден, което е с цели 13 000 повече от казаното от мъжа. Жените също така говорят много по-бързо от мъжете и изпитват удоволствие от звука на собствения си глас. Учените обаче отдавна са разрешили проблема. На базата на дългогодишните си проучвания те са установили, че по-голямата бъбривост на жените в сравнение с мъжете, се обяснява от вродените различия между мъжкия и женския мозък. Така че, мили господа, няма какво да се чудите. Определено сме по-словоохотливи от вас.

Четете още: Притча за семейното щастие

Още по темата

Коментари

1
  03 декември 2019 | 09:30 отговор
 

Жена, която умее да си мери приказките и умее да слуша е златна находка!

 
 
Иван
03 декември 2019 | 10:16

Има много разумни жени. Но има и неспасяеми трътки. Видиш ли някое лигаво, префърцунено и да говори като машина, просто бягай :)

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.