Изборът на дамски парфюм

14 март 2013 | 11:05
8163
0
0

Изборът на парфюм за една жена е точно толкова важен, колкото и подбора на дрехи, обувки и аксесоари. Парфюмите са допълнение към цялостната ни визия и начин на себеизразяване.

Много жени, заблудени от ниската цена, правят грешката да купят тоалетна вода. Истинските парфюми са много скъпи, но за сметка на това – качествени. Те съдържат от 14 до 40 % парфюмни компоненти и са по-трайни от обикновената тоалетна вода. За сравнение - тоалетната вода съдържа около 8-15% ароматни масла.

При избор на парфюм е важно да помните, че трябва да се съобразите не само с личните си предпочитания, а и с това какъв е случая.

За работното място се препоръчва да изберете по-неутрален или свеж аромат. За специален повод можете да напръскате по-изискан и натрапчив парфюм. През деня и през лятото обикновено се използват леки парфюми с флорални и свежи цитрусови аромати. По-тежките и силни дамски парфюми се слагат вечер или през зимата.

Парфюмът трябва да се нанесе на китките, слепоочията, на врата или зад ушите, за да излъчва аромат през целия ден. Много жени направо се къпят в ароматните течности. Наистина, парфюмът е вашия почерк, но не оставяйте ароматна диря след себе си. Особено неприятно е усещането за околните, ако прекалите с твърде сладникав парфюм, съветват от drehi.bg.

Ако използвате дълго време един и същ парфюм, можете да свикнете с аромата му дотолкова, че да не го усещате. Това не означава, че и другите няма да го усещат. Не прекалявайте, дори и да притежавате най-хубавия и лек аромат. Не купувайте парфюм преди да сте тествали аромата му върху кожата си. Всеки аромат реагира по различен начин с различния тип кожа. Изберете този аромат, който ви кара да се чувствате добре, този, който ви дава увереност и приляга най-добре на вашия характер.

Ако приложим парфюмерийния критерий, можем да разделим дамите на четири групи.

Първата (и уви, най-многобройната) се състои от жени, които употребяват случайни парфюми, купени им като подарък от съпруга или приятелка най-често.

Втората включва дами с класически вкус, които от години носят един и същи тип облекло в едни и същи цветове. Те не се поддават на капризните модни промени и верни на своята нагласа, избиран “изпитаните” ухания на известни с високото си качество си фирми.

Променливите жени са третата категория. Те внимателно наблюдават всички модни новости и в съответствие с лансирания през даден сезон стил променят цвета на облеклото, косите и грима си. С огромно удоволствие приемат и всяко новоуханно предложение.

Към последната група се причисляват взискателните жени. Тях не ги удовлетворяват класическите и универсални миризми, игнорират също и рекламните новости. Такива жени търсят нещо оригинално, подчертаващо индивидуалността. Те опитват много парфюми, но когато се спрат на някой, употребяват го цял живот и той се превръща в част от личността им.

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.