Камелия: Йогата, сауната и „зеленьошът” ме държат във форма

11 февруари 2019 | 09:32
видяна 11696
коментари 0
Фейсбук
0

Камелия отново сяда на стола на ментор в „Гласът на България”, но този път до нея ще бъде Михаела Филева. Woman.bg използва времето преди началото на предаването, за да разпита неостаряващата певица за това как се е сработила с младата си колежка, как поддържа перфектната си форма и залязва ли фолкът. Изпълнителката на „Луда по тебе” говори и за отношенията си родители, радостта от живота и надпреварата между телевизионните формати.

-На какво според вас се дължи дълголетието на „Гласът на България” в сравнение с другите музикални формати у нас? На българското жури, любовта на зрителите към музиката или на самото шоу, което предполага неочаквани развръзки и много динамика?
-„Гласът на България” е предаване с качествено съдържание и това е най-важното. Също така не е без значение диалогът и синхронът между треньорите, доброто им отношение към участниците и позитивната връзка със зрителите. Тази симбиоза, плюс вълнуващите лични истории на част от състезателите, прави шоуто уникално
-А гледате ли конкурентните му формати и кое привлича повече зрителите-комедийният уклон или чистата музика?
-Често казано нямам много време да гледам конкурентни предавания, защото по това време или се гримирам, или вече пътувам за даден ангажимент. Знам обаче едно-когато има леко жълтинка, сеирче, дори пародиен момент-винаги има интерес. Ако обаче се прескочи границата, съдържанието се губи, а качеството на продукцията и рейтингът падат. В „Гласът“ това не може да се случи
-Нов член влиза в журито на „Гласът на България”. Какви са първите ви впечатления от Михаела Филева?
-Все още не познавам Михаела много добре. Хубаво е, че при нея има израстване -от една от изпълнителките на Графа, който е неин продуцент, тя вече е на друго ниво и седи наравно с него в журито. Михаела е много интелигентно момиче със свои цели, с усещане за своя музика. Тя твори нещата, които сама преживява и чувства в душата си. Освен това е усмихната, красива и безкрайно дългокрака. Радвам се, че до мен седи младо, успешно и талантливо момиче. Винаги е приятно да комуникираш с такива хора.


-Не е тайна, че поддържате форма с превърналия се във ваша запазена марка „зеленьош”. А какви са другите ви женски трикове?
-Да уточня, че зеленьошът няма да помогне на човек, който не се движи, не пие вода, не спи качествено и не живее с радост живота си. Става дума за храна в течно състояние, богата на растителен белтък с няколко вида „треви” в нея като пшеница и грахов протеин. Тези съставки алкализират тялото и го зареждат с полезни съставки. Използвам го почти всеки ден, защото в натовареното ми ежедневие с много пътувания, този вид храна не ми отнема време да седя по ресторанти. Освен това ходя на сауна и парна баня, посещавам и йога. Пия и червеното вино на майка ми, което е убийствено и гледам да живея живота с радост.
-Имате силна връзка с родителите си. Какво е най-важното нещо, което си правила за тях?
-Всичко съм правила за майка си и баща си, който ни напусна преди близо две години. Мога да кажа, че съм дете, което не е позволявало родителите му да имат липси и се старая по всякакъв начин да се чувстват добре.
-Все още не си открила талантлив чалга изпълнител в „Гласът на България”. Значи ли това, че жанрът е в отстъпление за сметка на рапа?
-Малко хора събират смелост да се появят с поп фолк песни в музикален формат, защото общественото мнение години наред игнорираше жанра като "лек" и "несериозен". В тези два сезона, откакто аз съм в журито, се явяваха певци с фолк, но повечето бяха имитатори-на Азис, на Софи Маринова, на Тони Стораро. Моята цел е да търся глас, който е уникален, различен и нов. Пофолкът не е отслабил своите позиции. Нека да говорим за новопоявилите се RnB изпълнители след пет-шест години. На всеки може да му се случи да изгрее с едва –две песни, но да създадеш кариера и име е друго нещо. Рано е да говорим за подобни продукти в рапа.

Четете още: Мъка или нова любов: Защо Селин Дион се стопи?

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.