Кой изяжда изхвърлената храна в Hell’s Kitchen?

20 февруари 2020 | 08:03
7261
2
pr
2

“Нито едно ястие, което не отговаря на моите изисквания и стандартите на петзвезден ресторант, няма да излезе от моята кухня и да бъде сервирано на гостите”, категорично заяви шеф Виктор Ангелов при представянето на третия сезон Hell’s Kitchen. Кулинарят с типичния си директен стил обяви, че е твърд привърженик само на най-високото качество в ресторантите си - те са на топ локация, готви се само с класни продукти, а сметките са високи.

Затова и няма как да сервира боклуци, тъй че всяко провалено ястие отива в коша, още преди да стигне до масата. Ангелов обаче успокои, че в предаването храната не се хвърля, а се изяжда от дежурния телевизионен екип, предимно операторите за камерите. „Ако видите твърди много спрени порции от мен в епизода, да знаете, че операторите са били повече, пък и все гладни”, пошегува се известният готвач.

Представянето на третия сезон бе в йога студио, където е заснета рекламата на Hell’s Kitchen, която вече върви по Нова телевизия. Компания на Ангелов правеха още водещата на „Събуди се” Надя Ганчева и репортерите Мариан Станков и Ива Софиянска. Всички те прочетоха откровения на световни топ готвачи за любовта към кухнята, а преди това отпуснаха душата си с йога упражнения с професионален треньор. „Третият сезон на Hell’s Kitchen е винаги най-успешният, без значение в коя държава по света се излъчва”, обясниха от екипа. Близо 1500 кандидати премериха сили за участие, от тях са избрани 18, които отново ще бъдат разделени на мъжки и женски отбор. Още в първия епизод ще има двама, застрашени от изгонване. 

"За да останеш в Кухнята на Ада, са необходими желязна дисциплина, концентрация и воля, които помагат да издържиш на напрежението. На този етап виждам, че въпреки уменията и дългогодишния им опит в професионалната кухня, на участниците ще им трябват още доста тренировки, за да се справят с новото меню и с вечерните резервации“, споделя шеф Ангелов. 2 конвектомата, 24 газови и 16 индукционни котлони, 2 скари, 4 електрически професионални фурни, 2 шок фризера вече работят усилено за гостите на ресторанта Hell’s Kitchen. 18-те готвачи разполагат с 50 шеф ножа и над 100 други ножове, 70 различни видове тигани, 100 касероли и 20 тенджери с вместимост между 3 и 140 л.

Четете още: Френските Алпи не са чак толкова далечна и скъпа дестинация


Още по темата

Коментари

2 Диди
  20 февруари 2020 | 10:41 отговор
 

А Ива до сега беше Божкова а вече е Софиянска

 
 
Ку.рю
20 февруари 2020 | 11:30

Винаги е била Ива Софиянска-Божкова. Това, че сега я пишат само Софиянска, е заради това, да не развалят имиджа на предаването с каквито и да е асоциации с твърде известния ѝ свекър.

1
  20 февруари 2020 | 09:49 отговор
 

Не знам кой издържа да я гледа тая тъпотия. На мен ми неприятно да гледам как публично унижават хора. В мастър шеф пак някои неща са нагласени, но поне е по-позитвино и хората показват истинско кулинарно майстворство. Шеф Ангелов се продаде за пари, това е ясно, но и другото предаване беше по-готино с него и той беше по-симпатичен там. Това не мога да го гледам.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.