Мишел Обама с ценен съвет към Меган

07 декември 2018 | 13:00
видяна 29104
коментари 0
снимки: Getty Images

Световните лидери не са по-различни от нас и не, не са толкова умни, за колкото ги мислим. Това бе само малка част от вдъхновяващата реч на Мишел Обама в Лондон. Преди дни съпругата на обичания американски президент говореше пред препълнена зала заедно с нигерийския автор Чимаманда Нгози Адачи. Двете дами бяха повече от вдъхновяващи и разкриха някои любопитни факти около най-влиятелните фигури в света, включително и кралица Елизабет II.

Мишел окуражи жените по цял свят, като ги призова „да убият дракона в ума си“ или по-просто казано, да преодолеят собствените си бариери, които им пречат по пътя към успеха.

Един от най-вдъхновяващите моменти от събитието бе този, в който Мишел категорично заяви: „Световните лидери не са хора с по-добри идеи от вашите.“

Поводът за мащабното мероприятие бе излизането на автобиографията ѝ, „Да станеш“, в която г-жа Обама смело разказва както за веселите, така и за трудните епизоди от живота си като първа дама. Тя не отрича и че е имало ситуации, в които искренно е изпитвала желанието да изхвърли съпруга си през прозореца. Както се казва: „Случва се и в най-добрите английски (в случая американски) семейства“.



Мишел Обама коментира и постъпката, която си позволи към кралицата по време на посещението си тези дни, а именно да я прегърне. Светът бе шокиран от неочакваната прегръдка, тъй като тя е в пълен разрез с протокола. Ето какво казва самата първа дама по въпроса, както и за момента, в който кралицата ѝ казала, че протоколът е пълна глупост:

„В главата ми постоянно се въртеше този протокол. Постоянно ми жужаха разни правила в ума и си повтарях: „Каквото и да се случва, не докосвай никого“. И когато кралицата ме пусна да вляза в колата пред нея и ми каза: „Просто влизай и седни, където искаш.“ Тогава аз ѝ припомних за протокола и тя каза: „О, това са глупости, просто влез“.

Понякога трябва да забравяте за това, че кралицата носи корона с диаманти, а аз летя в президентския самолет. Тогава двете просто бяхме много уморени жени, които изпитваха сериозен дискомфорт заради неудобните си обувки. Прегърнах я, защото така правя, когато почувствам някой нов човек близък. Просто я подкрепих.“

Мишел Обама получи и някои изненадващи и дори натъжаващи я въпроси като този за смъртта на баща ѝ и как се бори с мъката. Тя го загуби през далечната 1991 г. Ето как отговаря първата дама:

„Това е празнота, с която все още не мога да се преборя, защото постоянно мисля за всичко, което той пропусна и не можа да види, а ни даде наистина много.“

Разбира се вдъхновяващата чернокожа дама коментира и какво е да бъдеш младо момиче с различен цвят на кожата:



„Всички идваме тук с едни и същи дарби и таланти и не можем да се ограничаваме заради цвета на кожата си, политическите си възгледи или пола си. За нас все още е трудно, защото черните жени често сме превръщани в карикатури. Отнемат ни правото да говорим и виждат само големите устни, различния ни стил и характерното ни поведение. И когато ние сме демонизирани, ние ставаме гневни, шумни, дори твърде шумни. И аз съм го преживявала. Много е важно да се говори и да използваш гласа си, за да изразяваш твърдо позицията си.“



Не бихме могли да пропуснем и друг интересен момент от снощното събитие. Този, в който самата Мишел си позволи да даде съвет на Меган Маркъл, с която имат много общо. Най-малкото заради това, че и двете вероятно никога не са и сънували, че някога ще имат живота, който водят днес. Съпругата на американския президент споделя, че знае колко много напрежение може да донесе този факт на една обикновена жена, която не е свикнала с натиска на медиите и следенето ѝ под лупа от цял свят. Затова тя я съветва просто да си поеме въздух, да се погрижи за себе си и да не бърза да прави, каквото и да било.



Автобиографията на г-жа Обама се превърна в най-продаваната книга за 2018-а в САЩ и Канада само за няколко седмици. Тя бе разпродадена в милиони копия за отрицателно време, а билетите за срещата с Мишел в Лондон бяха продадени напълно само минути след стартирането на продажбите. Общо 55 хиляди души са заявили желание да се снабдят с възможността да присъстват на събитието, но бройката била само 2,700 места. Парите от продажбите са дарени за благотворителни дейности. 

Четете още: Тайра Банкс на 45: Как се промени звездата през годините!

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.