"Просто кажи "Да!" се завръща, гответе се, младоженци!

10 юли 2018 | 13:25
видяна 1412
коментари 0

Три двойки ще спечелят по 5000 лв, видео и фото заснемане на сватбите си и напитки за цялото тържество от конкурса „Просто кажи „Да“, научаваме от сайта на инициативата www.justsayyes.bg. Тя се организира за трета поредна година от „Пещерска“ ракия. Оказва се, че голяма част от двойките, които искат да отпразнуват брака си, срещат финансови затруднения за това. Но като цяло мераклиите да минат под венчилото се увеличават. При предните две издания на „Просто кажи „Да“ са се включили общо 1223 двойки, а броят на всички участници достига 10817 човека. Българите се женят все по-често. Броят на сключените бракове през миналата година е рекорден, отчита и НСИ. През миналата година в страната са регистрирани 28 593 юридически брака, което е с 1790 повече от 2016 г. За последно бум на сключени бракове е имало през 2005 г. Създаването на семейство и отбелязването по традиционен начин с голям празник е каузата, зад която застава ракия „Пещерска“. 

Желаещите да вземат участие в „Просто кажи „Да“ се регистрират на сайта на конкурса. Условието е, ако спечелят, да сключат брак в рамките на септември-декември 2018. Двойките качват описание за своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат и заснето видео, това им носи бонус точки. Съдържанието трябва да е оригинално, за да е по-голям е шансът за подреждане сред финалистите за голямата награда. „Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим традициите ни мотивира да организираме третото издание на „Просто кажи „Да!“. В последните две години кампанията се радваше на огромен интерес. Щастливи сме, че „Пещерска“ е намерила своето място в отбелязването на традиционните празници и се консумира отговорно в специалните моменти за всяко семейство.”, коментират от компанията-производител VP Brands International.

На сайта www.justsayyes.bg могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“. Популярната марка ракия се произвежда от собствени лозови масиви на VP Brands International и е сред най-награждаваните у нас и в чужбина.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.