"Просто кажи "Да!" се завръща, гответе се, младоженци!

10 юли 2018 | 13:25
видяна 1241
коментари 0

Три двойки ще спечелят по 5000 лв, видео и фото заснемане на сватбите си и напитки за цялото тържество от конкурса „Просто кажи „Да“, научаваме от сайта на инициативата www.justsayyes.bg. Тя се организира за трета поредна година от „Пещерска“ ракия. Оказва се, че голяма част от двойките, които искат да отпразнуват брака си, срещат финансови затруднения за това. Но като цяло мераклиите да минат под венчилото се увеличават. При предните две издания на „Просто кажи „Да“ са се включили общо 1223 двойки, а броят на всички участници достига 10817 човека. Българите се женят все по-често. Броят на сключените бракове през миналата година е рекорден, отчита и НСИ. През миналата година в страната са регистрирани 28 593 юридически брака, което е с 1790 повече от 2016 г. За последно бум на сключени бракове е имало през 2005 г. Създаването на семейство и отбелязването по традиционен начин с голям празник е каузата, зад която застава ракия „Пещерска“. 

Желаещите да вземат участие в „Просто кажи „Да“ се регистрират на сайта на конкурса. Условието е, ако спечелят, да сключат брак в рамките на септември-декември 2018. Двойките качват описание за своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат и заснето видео, това им носи бонус точки. Съдържанието трябва да е оригинално, за да е по-голям е шансът за подреждане сред финалистите за голямата награда. „Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим традициите ни мотивира да организираме третото издание на „Просто кажи „Да!“. В последните две години кампанията се радваше на огромен интерес. Щастливи сме, че „Пещерска“ е намерила своето място в отбелязването на традиционните празници и се консумира отговорно в специалните моменти за всяко семейство.”, коментират от компанията-производител VP Brands International.

На сайта www.justsayyes.bg могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“. Популярната марка ракия се произвежда от собствени лозови масиви на VP Brands International и е сред най-награждаваните у нас и в чужбина.

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?