Тайната на жената, която никой мъж не би напуснал

11 юни 2019 | 17:44
17082
4
Снимка: Pixabay
4

Как да си възвърнем интереса на партньора? Ето какво казва по този въпрос Юлия Ланске – коуч №1 в света в сферата на запознанствата, според класацията на iDateAwards 2019, сертифициран мачмейкър, love-коуч, експерт по изграждане на връзки с преуспели мъже и психолог.

Питайте всяка една обвързана жена: „Не се ли страхуваш, че партньорът ти може да те напусне?“. Повечето ще ви погледнат уплашено и ще махнат отрицателно с ръце – ама как ти хрумна?! Защото дълбоко в душата си любещата жена неохотно усеща слабата вероятност нейният любовен герой изведнъж да си намери някоя по-красива, по-млада, по-сексапилна, която може би ще готви по-добре или ще печели повече…

И затова от само себе си възниква въпросът – какво да направиш, та той да не си и помисли да те напусне? 

Основната тайна на жената, която никой мъж не би напуснал

Разбира се, бих искала да ви предоставя един строг чек-лист на качествата на тази жена – каква трябва да бъдеш и да станеш, какво трябва да заглушиш у себе си и какво да развиеш. Но ако вземем предвид всичките 3 милиарда мъже на планетата, би трябвало да напишем и 3 милиарда качества, защото всеки си има неговите предпочитания.

Затова ще го обясня по-просто.

Мъжът никога не напуска онази жена, с която му е по-хубаво, отколкото без нея.

И вече вътре в тази максима са заложени различни мотиви (физически, емоционален, морално-нравствен, гастрономичен и т.н. – всеки мъж си има своя набор от мотиви). За какво му е да напуска жена, с която си има всичко, с която връзката им е хармонична и спокойна? Ако жената го дари с усещането, че той е обект на възхищение, че е нужен и обичан, че партньорката се чувства комфортно с него, един достоен мъж ще цени това цял живот. Той ще се стреми към усещанията, които изпитва край тази жена.

Някой сигурно ще се запита няма ли тази идилия след време да стане за мъжа досадно-сладникава, предсказуема и скучна, ако във всички сфери на връзката царят мир и разбиране?

Аз ще отговоря на свой ред с въпрос – как може да ти омръзне нещо, което е стабилно и радостно, нежно, вкусно, топло, приятно и спокойно? С други думи това е постоянно подхранване с положителни емоции. Само глупак би избягал от рая към неизвестността.

Къде тръгна, любими?

Случва се обаче след няколко грешки на жената мъжът леко да се отдалечи от нея, най-вероятно обмисляйки бягството си от тази връзка. Той не се обажда, не пише съобщения – просто изчезва от хоризонта. За да запазите връзката си, трябва да знаете как да върнете вниманието на мъжа, как да повишите градуса на интереса му, за да осъзнае той, че все пак не може да живее без вас.

Разбира се, никого не можете да задържите насила, освен ако не сте шампионка по свободна борба. Шегата настрана – има някои женски инструменти, които не само ще ви помогнат да задържите върху себе си фокуса на мъжа, но и да го върнете до себе си, ако се е отдръпнал от вас.

Благодарете

Много жени възприемат мъжа от позицията, че той по рождение им дължи нещо. Той е задължен да плаща сметката в ресторанта, да кани дамата си на срещи, да ѝ подарява подаръци – всичко се приема с радост, но благодарността често остава забравена или се смята за ненужна, тъй като постъпките уж се подразбират от само себе си. Намирайки се до жена, която не цени постъпките и старанията му, мъжът се чувства като да е нает на работа без заплащане.

Един преуспял и уважаващ себе си мъж няма да остане с жена, която го лишава от чувството за лична значимост. И то само защото тя обсебва това чувство за себе си. Освен това благодарността поражда у жената добрина и щедрост, а това е едно от основните качества, които ценят преуспелите мъже. Така че не пестете благодарности за всяка постъпка, която той е направил за вас, дори ако е привидно незначителна. Никога не можете да благодарите твърде много.

Като може да изразите признателността си към любимия човек по много начини, включително и чрез подходящи подаръци за мъже. Кой е казал, че изненадите са само за нежната половина от човечеството? Господата не по-малко от нас обичат да получават красиви и практични вещи, които да им показват колко са ценени и обичани.

Правете му комплименти


Мъжете рядко чуват комплименти, последните най-често се изказват по адрес на жените. Може би затова мъжете са по-чувствителни към думите, изразяващи положителна оценка. Тук обаче има една тънка граница. Когато мъжът вече се е отдръпнал от вас и вие виждате, че той губи интерес към, директният обстрел с комплименти или фрази от типа „Липсваш ми“, „Не мога да живея без теб“ ще работи срещу вас. Те ще ви издадат, че сте завоювани, а това унищожава мъжкия интерес към вас като към трофей.

Изкусният завоалиран комплимент, който само ще намекне за отношението ви към мъжа, без да го издава напълно, сякаш оставя мъжа „гладен“. Той усеща, но не чува най-важното – и това го активира!

Правете му комплименти не само за външния вид, но и за изборите, които прави, за погледите и постъпките му, за мисленето и успехите му. Нека комплиментите ви бъдат обосновани, за да не ви заподозре, че го ласкаете или сте неискрени. Не работят и баналните сухи комплименти, направени сякаш по задължение, неуверено или от позицията на „шефка“, одобряваща заслугите на подчинения си. Тоест, обръщайте внимание и на начина, по който изказвате комплимента, за да няма той обратен ефект.

Използвайте подбуждащи фрази

Това са фрази, които задават деликатно посоката към това, което бихте искали от мъжа. Този инструмент обаче трябва да го използвате, като се ориентирате добре в особеностите на мъжката и женската психология. Мъжката е по-праволинейна, целенасочена, ориентирана към резултат. Женската е по-гъвкава, запълваща пространството, концентрирана върху процеса. Затова подбуждащите фрази трябва да бъдат под формата на изказани на глас мисли, сякаш непринудено, без ясно и сухо обозначена цел.

Внимавайте с подбуждането, за да не приемете мъжкия модел на завоевател, особено когато мъжът се е отдръпнал от вас, а вие се стремите да си го върнете на всяка цена.

Много добре работят подбуждащите фрази с емоционален контекст – колко хубаво би било, прекрасно ще е да попадна там някой ден… Освен това се въоръжете и с техниката на обрисуване – описвайте толкова апетитно и емоционално това, което искате да получите, че мъжът да види яркия му образ и да поиска да го направи за вас!



Въпроси

Тук май ще е по-добре да започна от изключенията – ето няколко типа въпроси, които със сигурност работят крайно зле.

Омръзналите ви ежедневни въпроси от сорта на „Как я караш?“, „Какво ново?“… Те и без това са лишени от полов заряд, те правят общуването с мъжа банално, предсказуемо и затова скучно. Те не носят никакво послание освен „Аз не знам как да започна разговор с теб, затова ще действам шаблонно“.

Затворени въпроси (отговорите на които са с формат „да/не“), които фактически не позволяват на разговора да се развие, както и алтернативни въпроси (или-или) – взимаш решението и приключваш разговора. Старайте се по-често да използвате открити въпроси, които да изискват размисъл и някакво повествование в отговор. Например вместо „Играеш ли футбол?“ питайте „А ти защо обичаш футбола?“.

Неемоционални, кратки въпроси. Все пак не сте на изпит или на интервю за работа. Дори и най-обикновеният въпрос, подправен с емоционална думичка или интонация, ще прозвучи по съвсем друг начин. Изненадвайте мъжа с това колко необичайни могат да са обичайните неща и той ще се активира!

Въпроси с подразбиращи се отговори. Играта на „капитан Очевидност“ отегчава мъжа и изобщо няма да ви издигне в очите му.

Въпроси относно неговите чувства и усещания спрямо вас. „Обичаш ли ме?“ – „Аха". Ако мъжът се е отдръпнал от вас, подобни въпроси ще предизвикат у него негативна реакция. Отговорът, който ще получите, може да не ви се хареса.

Всеки път, когато задавате на мъжа въпрос, си представяйте, че правите шахматен ход, например. Нека това бъде един от ходовете, които ви доближават до победата. Ако зададете „празен“ въпрос, просто пропускате хода си. Това може да доведе до загуба и ще отдалечи мъжа от вас още повече.

Загадка – игра на игра

Когато жената оставя нещо неизказано и недоразкрито у себе си, когато у нея има нещо, което мъжът много иска да узнае, той ще направи всичко възможно да го направи. Това е като плитчините и дълбокото море – в прозрачната вода, в която всичко е на една ръка разстояние, няма никаква загадка, всичко е като на длан и това е скучно. А дълбините ви се иска да ги изследвате до безкрай, в тях винаги има нещо неизвестно, внезапно и неочаквано. Поразявайте мъжа с тайните си, стимулирайте го да открива нови неща у вас. Само че не се превръщайте в отракана интригантка, иначе общуването с вас ще придобие негативна окраска. Нека той се досеща какво сте имали предвид. Играйте на асоциации и гъделичкайте въображението му. Приключвайте срещата и разговора малко по-рано, отколкото той би го направил. Спирайте на най-интересното място и… си спомняйте, че имате важна работа. Казвайте, че ще си продължите приказката следващия път. Това ще проработи като при Шехерезада – безсмъртна класика в жанра!

Аз искрено ви пожелавам да не попадате в ситуация, в която любимият ви изведнъж започне да охладнява и да се отдръпва от вас. Но ако приложите съветите ми и направите всичко мъдро и по женски, ще ви се наложи дори да си взимате тайм-аут от вниманието му.

Четете още: Трябва ли да имаме своите тайни от мъжа си

Още по темата

Коментари

4
  13 юни 2019 | 17:29 отговор
 

Никой не трябва да живее с илюзията, че ако прави определени неща няма да го напуснат. И най-префектната да си при определени обстоятелсва пак може да те оставят. Не зависи само от теб.

 
3 ...
  13 юни 2019 | 11:56 отговор
 

мъка...

 
2 боби
  12 юни 2019 | 11:58 отговор
 

Такъв филм в реалността няма!

 
1 france
  11 юни 2019 | 22:53 отговор
 

Golemi gluposti

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.