Автор
Woman.bg

Вижте кои жени вдъхновиха Меган Маркъл за британския Vogue

Цели 7 месеца е работила Меган Маркъл над проекта си за септемврийския брой на британския Vogue, а резултатът ще видим на 2 август. Темата на изданието е "Силата на промяната", а в него дукесата се изявява като гост редактор за пръв път в 103-годишната история на изданието (става въпрос за най-важния важния септемврийски брой).

View post on Instagram
 

Той се фокусира върху жените, които са определяни като "Силата на промяната". Черно-бялата корица събира в колаж лицата на 15 жени, които са определяни като "вдъхновителки". Едно от квадратчетата е оставено празно с огледална повърхност „по специално искане на херцогинята, за да покаже, че ти, и всъщност всички ние, сме част от това движение“, пише в Instagram главният редактор Едуард Енинфул.

View post on Instagram
 

Самата Меган е отказала да бъде лице на корицата, за да не измества фокуса от дамите, които се борят за мир, справедливост и толерантност по света.

Енинфул обяснява, че Vogue за пръв път канят някого да е главен редактор на септемврийския им брой и че е "чест, удоволствие и чудесна изненада това да е най-влиятелният символ на промяната." В броя херцогинята и бивша американска телевизионна актриса споделя за разговора си с Мишел Обама и интервюира д-р Джейн Гудол, световноизвестния учен, изучаващ приматите.

Кои са дамите, избрани от Mеган Маркъл за "символ на промяната"?

Това са актрисите Салма Хайек, Джейн Фонда, Яра Шахиди, Джема Чан, транссексуалната Лавърн Кокс, Джамила Джамил, моделът Кристи Търлингтън, както и активистката и модел Адвоа Абоа, колежката ѝ Адут Акеч, бежанка от Южен Судан, боксьорката Рамла Али, министър-председателя на Нова Зеландия Джасинда Ардърн, Шийниъд Бърк - ирландски учител, писател и инфлуенсър, примабалерината на Кралския балет Франческа Хейуърд, нигерийската писателка Чимаманда Нгози Адики, шведската ученичка и еко активистка Грета Тунберг.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 

View post on Instagram
 

Септемврийският брой на британския Vogue е най-важен, защото традиционно събира най-много реклами и на корицата му са прочути личности. Броят от 2012 г., например, бе с Лейди Гага, съдържаше 916 страници и тежеше 2.5 килограма.