Вижте кои жени вдъхновиха Меган Маркъл за британския Vogue

29 юли 2019 | 14:43
1578
3
getty images
3

Цели 7 месеца е работила Меган Маркъл над проекта си за септемврийския брой на британския Vogue, а резултатът ще видим на 2 август. Темата на изданието е "Силата на промяната", а в него дукесата се изявява като гост редактор за пръв път в 103-годишната история на изданието (става въпрос за най-важния важния септемврийски брой).

Той се фокусира върху жените, които са определяни като "Силата на промяната". Черно-бялата корица събира в колаж лицата на 15 жени, които са определяни като "вдъхновителки". Едно от квадратчетата е оставено празно с огледална повърхност „по специално искане на херцогинята, за да покаже, че ти, и всъщност всички ние, сме част от това движение“, пише в Instagram главният редактор Едуард Енинфул.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We are proud to announce that Her Royal Highness, The Duchess of Sussex is the Guest Editor for the September issue of @BritishVogue. For the past seven months, The Duchess has curated the content with British Vogue's Editor-in-Chief Edward Enninful to create an issue that highlights the power of the collective. They have named the issue: “Forces for Change” For the cover, The Duchess chose a diverse selection of women from all walks of life, each driving impact and raising the bar for equality, kindness, justice and open mindedness. The sixteenth space on the cover, a mirror, was included so that when you hold the issue in your hands, you see yourself as part of this collective. The women on the cover include: @AdwoaAboah @AdutAkech @SomaliBoxer @JacindaArdern @TheSineadBurke @Gemma_Chan @LaverneCox @JaneFonda @SalmaHayek @FrankieGoesToHayward @JameelaJamilOfficial @Chimamanda_Adichie @YaraShahidi @GretaThunberg @CTurlington We are excited to announce that within the issue you’ll find: an exclusive interview between The Duchess and former First Lady of the United States Michelle Obama, a candid conversation between The Duke of Sussex and Dr Jane Goodall, inspirational articles written by Brené Brown, Jameela Jamil and many others. Equally, you’ll find grassroots organisations and incredible trailblazers working tirelessly behind the scenes to change the world for the better. “Guest Editing the September issue of British Vogue has been rewarding, educational and inspiring. To deep dive into this process, working quietly behind the scenes for so many months, I am happy to now be able to share what we have created. A huge thanks to all of the friends who supported me in this endeavour, lending their time and energy to help within these pages and on the cover. Thank you for saying “Yes!” - and to Edward, thank you for this wonderful opportunity.” - The Duchess of Sussex #ForcesForChange

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

Самата Меган е отказала да бъде лице на корицата, за да не измества фокуса от дамите, които се борят за мир, справедливост и толерантност по света. 

Енинфул обяснява, че Vogue за пръв път канят някого да е главен редактор на септемврийския им брой и че е "чест, удоволствие и чудесна изненада това да е най-влиятелният символ на промяната." В броя херцогинята и бивша американска телевизионна актриса споделя за разговора си с Мишел Обама и интервюира д-р Джейн Гудол, световноизвестния учен, изучаващ приматите.

 
Кои са дамите, избрани от Mеган Маркъл за "символ на промяната"?

Това са актрисите Салма Хайек, Джейн Фонда, Яра Шахиди, Джема Чан, транссексуалната Лавърн Кокс, Джамила Джамил, моделът Кристи Търлингтън, както и активистката и модел Адвоа Абоа, колежката ѝ Адут Акеч, бежанка от Южен Судан, боксьорката Рамла Али, министър-председателя на Нова Зеландия Джасинда Ардърн, Шийниъд Бърк - ирландски учител, писател и инфлуенсър, примабалерината на Кралския балет Франческа Хейуърд, нигерийската писателка Чимаманда Нгози Адики, шведската ученичка и еко активистка Грета Тунберг. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A sneak peek of the #ForcesForChange video for the September Issue of @BritishVogue. Her Royal Highness, The Duchess of Sussex is the first Guest Editor for British Vogue’s September Issue and for the last seven months has worked to create an issue of inclusivity and inspiration, focusing on what connects us rather than what divides us. Fifteen women were chosen for the cover including New Zealand Prime Minister Jacinda Ardern, who generously lent her time to support The Duchess in this important issue. The women first met last autumn during Their Royal Highness’ official tour of New Zealand. Above, PM Ardern says: “One change that I’ve noticed over the course of my career, is just how polarised the world is now. I do think there is a solution to that though, and that’s ultimately us coming back to the humanity that we all share." Thank you PM Ardern for being an amazing force for change. For more details on this special project, please see previous post and stay tuned for more updates throughout the week.

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

She always make me feel better #janefonda

A post shared by ane onda (@janefonda_italy) on

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ready for the @ysl show in Malibu. Lista para el desfile de #saintlaurent en #malibu .

A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

Септемврийският брой на британския Vogue е най-важен, защото традиционно събира най-много реклами и на корицата му са прочути личности. Броят от 2012 г., например, бе с Лейди Гага, съдържаше 916 страници и тежеше 2.5 килограма.

Коментари

3 Жоро
  30 юли 2019 | 06:24 отговор
 

Ейййй, ама много недоклатени жени го четат тоя сайт - що не си намерите по един читав мъж, та да ви се оправят нещата!

 
 
Яна
05 август 2019 | 21:09

Щом Ви интересуват подобни статии и сайтове явно и на вас Ви трябва един такъв мъж

2 Ани
  29 юли 2019 | 18:54 отговор
 

И кралицата липсва в списъка й от "силни" жени

 
1 Деси
  29 юли 2019 | 18:53 отговор
 

Европейските медии вече гръмнаха с новината, че и корицата, и статията са плагиатство.

 
 
Мара
29 юли 2019 | 22:45

Уомъна за европейска медия ли го броите?

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.