Цвета Герчева

Има кампании, в които просто не можеш да не се включиш. А тази есен Orbit ме изнадаха с една страхотна инициатива, чиято цел е да подари повече детски усмивки. Затова в този специален блог ще ви разкажа малко повече за това как да спасим света от лошото му настроение и как да се грижим по-добре за детските усмивки.

Учени доказаха - децата ни карат да се усмихваме повече

26 октомври 2017 | 15:30
21354
0

В древен Китай казвали, че всяка усмивка те прави с един ден по-млад. В наши дни вече е доказано - да се усмихваш е истински полезно, защото по този начин в организма ни се отделят вещества, които спомагат за по-добрата работа на всички наши органи и системи.

И макар да не смятате, че е възможно, на тоя свят има един вид усмивка, която е особено заразна и това е детската усмивка. Според някои учени тя притежава необикновена супер сила – може да накара дори възрастните да й отвърнат със същото. "А за тези, които не вярват в това, имаме научно изследване за ефекта на детската усмивка", издават от екипа на Orbit, които тази есен отново стартираха своята страхотна кампания -  "Подари усмивка".

Така със закупуването на всяко пакетче от любимия Orbit ние даряваме по една стотинка за инициативата, чиято цел е да има повече детски усмивки. Страхотна кауза, нали? А през пролетта на 2018 г. специалния Orbit зъбомобил ще тръгне на път из страната ни, за да помогне на децата на България да имат по-здрави зъбки. Ето това е една кампания, която ме "усмихва".

Какво да кажем обаче за тези, чието лице рядко изглежда щастливо? Има ли начин нещата да се подобрят? Разбира се, всичко се крие в магията на детската усмивка.

Според изследване, проведено от Центъра по Психометрия към университета в Кеймбридж, детските усмивки ни карат да се усмихваме повече. За целта на проучването е била използвана специална Facebook апликация. В проучването са анализирани 8 400 психометрични теста на 350 000 лица от 105 страни. И резултатите няма как да не ни изненадват. Оказва се, че усмивките на снимките са с 13% повече, когато възрастните хора са в компанията на деца в сравнение с фотосите, на които са сами или сред възрастни хора. "Нарекохме този феномен „Заразна усмивка“", споделят от Orbit. Оказва се, че феноменът е "застигнал" даже тези възрастни, които нямат нито една усмихната снимка. Даже и те са били поразени от ефекта на заразната детска усмивка.

И как да е иначе? Случвало ли ви се е да останете безразлични, докато наоколо има деца, които се усмихват? На мен никога. И макар щастието да е универсален език, знам, че понякога е въпрос на нещо съвсем мъничко. На жест, на поглед или пък на едно мое тайно удоволствие - обожавам дъвките в дамската ми чанта винаги има червило и пакетче Orbit. А тази есен съм щастлива, че когато дъвча Orbit мога да подаря усмивка на един малчуган.
Защото съм се убедила, че усмивката е щастие, което се намира точно под носа ми. Отдавна съм спряла да го търся другаде.

Цвета Герчева

Главен редактор
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.