21 въпроса, които трябва да си зададете, преди да отидете на море в България

22 май 2020 | 12:07
5762
6
снимки: Unsplash, Фейсбук
6

Ясно е, че кризата, предизвикана от разпространението на коронавируса, остави следа в туристическия бранш. Не само в България, а в цял свят. Лято 2020 определено ще бъде по-различно и за някои много по-трудно от предишните. Сега пред всички работници в туризма стои сложната задача да възродят бизнеса си, но не е излишно и да им зададем въпросите, които Любомир Аламанов сподели в социалните мрежи вчера:

“Всеки ден представители на туристическия бранш ни атакуват от медиите как било „патриотичен дълг“ на всеки българин да почива тази година в България, за да подпомогне бранша. С подобни призиви министърът на туризма и други политически фигури също ни облъчват непрекъснато.

Очевидно нито представителите на туристическия бранш, нито съответните политически фигури разбират, че има сериозни комуникационни проблеми с техните апели. Ще подкрепя българския туризъм, ако получа отговори на следните въпроси:

1. При строежа на хотели туристическият бранш обърна ли се към българите с въпрос как искаме да се строи и колко?

2. Ако построят още 100 хотела, и тях ли трябва да напълним?

3. А ако построят още 1000? А 100 000?

4. Трябва ли да напълним и онзи хотел, построен на пясъка на Слънчев бряг? Който си стои с години, въпреки, че очевидно е в нарушение.

5. Трябва ли да пълним и хотелите, които в момента се строят на Иракли и Корал?

6. При определяне на стратегията си за развитие и привличане на клиенти, обърна ли се туристическия бранш към българите с питане какво искаме от Черноморието?

7. Ще се извини ли туристическият бранш, че имаше опит за заплаха за сепаративна карантина за българи, искащи да пътуват в Гърция?

8. Ще се извини ли туристическият бранш, че последните години предпочиташе чужденци за клиенти?

9. Ще се извини ли туристическият бранш, че предишните години пренебрегваше българските туристи?



10. Ще се извини ли туристическият бранш, че цените за българи често бяха много по-високи?

11. Ще се извини ли туристическият бранш за презастрояването на Черноморието?

12. Ще се извини ли туристическият бранш за арогантното поведение на представителите си?

13. Ще благодари ли туристическият бранш, че досега си правеше реклама по света с пари от нашите данъци?

14. Ще се научи ли туристическият бранш на думичката „благодаря“?

15. Ще се извини ли туристическият бранш, че лобираха срещу модерни онлайн платформи за резервации като Airbnb?

16. И не им ли се струва странно, че сега търсят държавна подкрепа за разработване на онлайн платформа за резервации?

17. Ще се извини ли туристическият бранш, че с години инвестира малко в обслужващ персонал и услуги, та често почивката се превръщаше в разправии с мутри по плажовете или с хора без възпитание по заведенията и курортите?

18. Ще се извини ли туристическият бранш за арогантността си към хората? Всички преминават през тази криза, може би хората нямат нужда някой да ги тормози и за малкото им свободно време…

19. Ще се научи ли туристическият бранш, че клиентите очакват позитивни насърчаващи предложения, а не заплахи и псевдопатриотични апели?

20. Ще се извини ли туристическият бранш за бакалските сметки, които правят неговите представители по медиите? В крайна сметка никой не е виновен, че работят със съответната норма на печалба.

21. Изобщо, ще се научи ли туристическият бранш, че светът се е променил и трябва да променят начина си на мислене и на комуникиране?

море

Искам да съм на българско море. Бил съм много години и искам пак да бъда. Но ме изгониха. И за да се върна, ще очаквам отговор на въпросите.

И да, ако още някоя Николинка се опита да наложи административни пречки пред пътуването или свободното време на хората без туристическият бранш да изкаже възмущение, ще видите роден туризъм като маслина през крив макарон. Разбирате географския намек, надявам се.

Хубав ден!”

Четете още: "Дейли стар": Ходете на море само в България, в Ибиса е опасно


Още по темата

Коментари

6
  22 май 2020 | 23:29 отговор
 

Всички тук коментиращите ходят на море в Гърция в квартири и хотели до 1*,които са на цени 4* в нашето Черноморие! 2019г.видях огромна турска група от млади семейства с деца в Поморие в хотел 5*.Вероятно отдавна не сте идвали на българското море, защото не става да си носите храна и напитки!!

 
5 Никога
  22 май 2020 | 18:06 отговор
 

няма да стъпя на нашето лайноморие , няма балами

 
4
  22 май 2020 | 16:16 отговор
 

Единствено Крапец и Синеморец ,т.е. двете най-отдалечени точки ,всичко останало е ПУМИЯ ,което пък е показателно за държавата ни .

 
 
23 май 2020 | 01:58

Пише се "помия"

3
  22 май 2020 | 15:13 отговор
 

Чудесна статия!

 
2
  22 май 2020 | 15:10 отговор
 

Кога ще има пречистване на фекалните води, които се изливат в морето? Долни, алчни "бизнесмени",българския клиент ви е последна грижа!!!

 
 
23 май 2020 | 01:59

Когато има пречистване на фекалиите в парламента

1 Йокин
  22 май 2020 | 14:28 отговор
 

Нали требе да ти е ГАДНО,по РОДНОТО ЧЕРНОМОРИЕ.

 
 
Еее
22 май 2020 | 18:07

до кога чашата преля

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.