Мащабна рекламна кампания в Интернет ще популяризира България като туристическа дестинация

07 февруари 2012 | 10:54
7193
24
24

От януари 2012 г. Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) стартира мащабна рекламна кампания за популяризиране на новия туристически портал на България www.bulgariatravel.org.

Интернет страницата представя страната ни като държава с уникално историческо и културно наследство, и с разнообразна природа, предлагаща богати възможности за активен целогодишен туризъм, както и помага на туристите да изберат атрактивно място за отдих в България.

Новият туристически портал www.bulgariatravel.org бе представен официално на 27 септември 2011, по време на честването на Световния ден на туризма. В него потребителите могат да се запознаят с 450 туристически обекта в България и с всичко интересно за тях – множество видеоклипове, снимки, маршрути, полезна информация за страната.

Кампанията по неговото популяризиране ще се провежда в рамките на четири месеца – от януари до април 2012 г. Тя ще се осъществява в Интернет пространството в над 80 държави от целия свят, включително и в България. Сред тях са страни от Европа, Северна и Южна Америка, Арабския свят, Китай, Япония и Австралия.

Инициативи, част от рекламния проект, са рекламни банери и текстови връзки, поместени в световни Интернет търсачки, и в туристически портали и сайтове.

Ще бъдат създадени и разпращани електронни бюлетини сред регистрираните потребители на www.bulgariatravel.org, както и рекламни послания в големите социални мрежи и блогове.

Забавен елемент от рекламната кампания са планираните рекламни игри, които ще се организират на www.bulgariatravel.org.

За участниците се предвиждат атрактивни награди като 10 едноседмични почивки за двама в четиризвезден хотел, както и много предметни подаръци.

Директен бенефициент по проекта е МИЕТ, а изпълнител е ДЗЗД „МЕДИА КОНТАКТС - АЙСИДЖЕН” - обединение на водещи компании в сферата на интерактивните технологии, рекламата в Интернет и дигиталните технологии.

Обединението включва и една от най-големите световни дигитални агенции Media Contacts, част от Havas Digital - втората по големина медийна група в света.

Проектът се реализира по оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013” и е финансиран изцяло по схема за безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз. Със средства по същата програма беше реализиран и проектът за създаването на новия туристически портал на България www.bulgariatravel.org.

Коментари

4 roshan
  18 юли 2012 | 17:44 отговор
 

I feel satisfied after raeidng that one.

 
3 Generalh
  18 юли 2012 | 07:02 отговор
 

I read your post and weihsd I was good enough to write it

 
2 Bristol Airport Hotels
  20 април 2012 | 10:55 отговор
 

9W8n9M Thanks so much for the blog article.Thanks Again. Want more.

 
1 Diana Modeva
  15 февруари 2012 | 09:53 отговор
 

Пожелавам ви успех! Но с тези архаични клипчета- и като визия и като текст и режисура- няма да стане. А има толкова невероятни места- и архитектурни постижения и природни феномени и археология- но тази държава и хилядите комисийки и организации- не са на ниво.Жалко!

 

Добави Коментар

Най-четени