Роси Кацарова

Здравейте, аз съм Роси и се включвам в този блог, защото съм истински влюбена в активния начин на живот.

Вижте с какви тренировки се отслабва най-лесно

30 август 2019 | 15:14
9844
0

Формула за успех нямам, но открих как да бъда щастлива: със спорт!

Това е най-лесният начин бързо да усетите прилив на добро настроение! Затова и колкото и да е натоварено ежедневието ми, винаги тренирам поне 4-5 пъти в седмицата.

Няма как да си кривя душата, че стимул да тичам в парка или да отида във фитнеса откривам в желанието ми да изглеждам добре. Но намирам това за съвсем естествено, все пак суетата е „грях“, присъщ на нежната половина от човечеството.

И след като заговорихме за поддържане на фигурата, питали ли сте се с каква физическа активност се отслабва най-лесно? Лично аз дълго време си задавах този въпрос, без да мога да намеря еднозначен отговор. За щастие съдбата ме срещна с фитнес инструктор, който успя да ми разясни ситуацията. Според него оптимални резултати се постигат при комбинация от аеробни и анаеробни физически занимания.

Какво означава това ли? Ами най-просто казано – килограми най-лесно се свалят с редуване на кардио с упражнения с тежести.

Поради това от няколко месеца насам фитнес програмата ми е разделена между бягане в парка и посещение на залата.

За да бъдат резултатите от кардиото максимално задоволителни, е препоръчително то да се извършва сутрин на гладно, защото тогава се горят най-много мазнини. След като понатрупате опит, може да замените кроса в парка с интервално тичане. То е истински унищожител на излишните мазнини в тялото.

Но какво всъщност представлява интервалното тичане?

То е аеробна физическа активност, при която се редува интервал с висока интензивност с такъв с по-малка, предоставящ възможност за възстановяване.

Може да го практикувате както на пътека за бягане, така и на стадион или в двор на училище, ако имат такъв в близост до дома си.

Първоначално може да започнете, редувайки 30 секунди спринт с максимална скорост с 3 минути ходене, а след време да преминете на варианта 1 минута бягане със средна скорост и 2 минути ходене.



Относно тренировките с тежести – те не са за пренебрегване, не само защото извайват красива мускулатура, но и защото това е физическа активност, която най-много засилва метаболизма и спомага за по-голямото хабене на калории през деня. Лично аз залагам на занимания във фитнеса, като в различни дни тренирам различните мускулни групи. Разбира се, за да съм сигурна, че съчетавам и изпълнявам упражненията правилно, се доверявам на опита на професионален инструктор. 

И за финал няма как да не добавя, че добри видими резултати се получават с баланс между спорт и набавяне на микро и макроелементите, необходими на тялото. Затова по време и след изтощителната тренировка, когато тялото има нужда от възстановяване, аз се грижа да му осигуря правилните течности. Такива са изотоничните напитки на OSHEE. Те са създадени, за да осигурят оптимална хидратация на тялото по време на спорт. 

Не пропускам и мюсли барчетата на OSHEE, които са част от моята следобедна закуска и верен помощник, осигуряващ ми енергията, която ми е необходима, за да стигна до фитнес залата след работа. 

(в материала има продуктово позициониране)

Роси Кацарова

редактор