Просто я опитай - вкусната страна на живота

11 октомври 2018 | 11:05
видяна 2482
коментари 0

Животът може да бъде вкусен, а понякога всичко, което трябва да направиш, е просто да протегнеш ръка, да го опиташ на малки хапки и да му се насладиш. Някои го наричат дегустация. Ние го наричаме един полезен начин да се увериш, че всичко, което носи наслада на небцето, има място в живота ти.

И невинаги това означава да похарчиш много пари. От екипа на BILLA тази есен доказаха, че марковите продукти могат да са на по-добра цена. Затова и тяхната собствена марка BILLA поддържа някои от най-обичаните от поколения българи продукти. Кои са те ли? Спомнете си само - следобедна закуска и сандвич с няколко резенчета салам "Бургас"? Добрата стара класика, която помним от детството си, все още носи чара на забавните игри и филийките, грижливо опаковани от мама в онези розови твърди салфетки от миналия век... И изречението "Да имаш нещо за хапване, ако огладнееш в училище."

Днес на пазара може и да има над 20 вида салам, но добрата стара класика на резенчето "Бургас" все още е любима на нашенците. А вие кога за последно опитахте вкусен салам "Бургас"? Този петък и събота във всеки магазин на BILLA у нас можеш да опиташ салам "Бургас" с марката BILLA, за да се увериш в неговия балансиран вкус и приятен аромат.

Произведен в България, с висококачествени суровини по специална рецепта, варено-пушеният салам "Бургас" с марка BILLA е без глутен, а производителите му са специално селектирани.
2/3 от запитаните българи в сляп продуктов тест на Pragmatica, проведен в три града през август 2018 г., избират варено-пушения салам "Бургас" с марка BILLA като номер 1. Според специалното изследване 72% от запитаните българи предпочитат вкуса на салам "Бургас" BILLA пред този на други тествани водещи марки салам "Бургас".


Ще пазаруваш ли тези дни? Ако минаваш в петък или събота през най-близката BILLA, опитай от салама "Бургас" с марка BILLA. В петък след работа - от 17.00 ч. до 19.00 ч. и събота 11.00 ч. до 13.00 ч., имаш възможност да тестваш вкуса и качествата на салам "Бургас", както и на кравето сирене по БДС с марка BILLA.


Животът е вкусен. Просто трябва да се научиш да го опитваш. Може и на малки хапки - въпросът е да не правиш компромис с вкуса. Затова и от BILLA създадоха своята специална марка. Защото знаят, че добрият вкус не бива да означава компромис с качеството.

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.