Те са само на 28 години и са сред най-известните инлуенсъри в света. Днес близначките Кадра могат да се похвалят с над 1,4 милиона последователи, както и с редица рекламни кампании на марки от Off-White до Michael Kors. Стилът им е безупречен, а те самите отдавна са възприемани като бюти икони.
Близначките Сами и Хейз са родени в Саудитска Арабия. Детството си момичетата прекарват в Лондон. Дълго време живеят в Дубай.
Те са само на 14-годишна възраст, когато привличат вниманието към себе си на Седмица на модата заради неподражаемия си стил. Усетът към красивото и добрия си вкус момичетата наследяват от майка си, която имала моден бутик в Рияд. Съвместяват времето си в гимназията с изяви в модната индустрия. Снимат се за „Вог“ – Италия.
Преместват се в Лос Анджелис, за да изучават филмово продуциране и изящни изкуства. Натоварените им графици включват пътувания по целия свят за диджей концерти, участия в модни ревюта, светски партита, на които са поканени в ролята си на световноразпознаваемите It girls. Независимо от сгъстената им програма от ангажименти и изяви обаче, момичетата успяват да се дипломират, при това в първите редици по успех на випуска си.
Що се отнася до професията инфлуенсър Хейз смята, че „терминът се използва безразборно и вече никой не иска да бъде определян като такъв и да попада в тази категория“, споделя тя в интервю за списание „Форбс“.
„Много внимателни сме към всичко, което правим и което е свързано с името ни, защото държим да сме автентични. Това, че работим още от гимназията и винаги сме съчетавали ученето с работата, ни помогна да осъзнаем реалността в съвсем суров вид“, допълва младата дама.
Сред тоалетите, в които често можем да видим близначките, са мъжки костюми. Идеята е с това те да изразят отношението си към правото на свободния дух и избор на всеки човек по света.
Любими са им винтидж магазините, където откриват находки на Jean Paul Gaultier и Margiela. „Ние сме част от това поколение, което с удоволствие излиза извън рамките, затова харесваме Върджил Абло, Мат Уилямс и Кание Уест – те дадоха ключовете на следващото поколение за това как да бъдат част от лукса, без да произлизат от среда, в която той е бил ежедневие.“
Независимо от мултикултурния модел на творчество и поведение, вдъхновен от холивудския блясък и миланските фотосесии, близначките, известни като Simi Haze, са символ на все по-разрастващото се влияние през последните години на арабския талант по света.
„Когато ме питат откъде съм, винаги първо казвам, че съм палестинка“, подчертава Сими. „Усещаме арабското си наследство много близко – говорим арабски в семейството ни, често пътуваме до Близкия изток“,
Две години преди лансирането на собствена марка за красота, докато кръстосват Лос Анджелис и Милано, където е базирана централата на Simihaze Beauty (@simihazebeauty), близначките се убеждават, че на пазара липсва грим, който да изразява същността на човека. Музиката за тях е част от езика, чрез който се изразяват. Тя е нещо като техен грим. „Искахме да слеем двата езика и да създадем визия, която да е толкова запомняща се и разпознаваема, колкото и музикалните ни сетове“, споделят още близначките пред „Форбс“.
Именно това е послужило за вдъхновение за създаването на тяхната бюти линия. „Израснали сме с вярването, че красотата идва отвътре – каза Сими. Става въпрос за това как се грижиш за себе си и дали се обичаш. Например да влезеш в стаята и дори без да носиш грим, да можеш да заявиш кой си чрез своята същност и енергия. Това е основното послание на бюти линията. Когато сте гримирани с нашите продукти, да се чувствате уверени и смели.“
SimiHaze Beauty дебютира през лятото на 2021 г. и само за половин година лансира трета колекция. Към наложените им вече балсами за устни, палитри за сенки и кремообразни ружове, близначките добавят и блестящи гланцове за устни и лесни за нанасяне кристали за очи.
Според Хейз красота трябва да улеснява живота. „Това е слоганът на линията ни – минимално оптимално: минимално усилие с оптимално количество продукти. Вместо да отнема два часа, това да става за две минути. Това е бъдещето на грима.“
Това, че са близначки, им е помогнало много за оформянето на концепцията на техните грим продукти. Едно от изискването е с едни и същи продукти да се създават различни визии. „Ние изглеждаме еднакво, затова за нас е предизвикателство да се гримираме по различен начин, без да използваме различни продукти, а едни и същи.“
„Не е нужно да имате грим умения, за да се гримирате с продуктите на SimiHaze Beauty. Няма правила. Няма определен метод или начин на нанасяне. Това е част от нашия подход към всичко в живота – разбиваме познатите кодове. С всяка нова линия сякаш показваме различна част от същността си.“
Четете още: 7 простички „селски“ маски за лице