Инфлуенсърки от Палестина: запознайте се със секси близначките Кадра (снимки)

Те са само на 28 години и са сред най-известните инлуенсъри в света. Днес близначките Кадра могат да се похвалят с над 1,4 милиона последователи, както и с редица рекламни кампании на марки от Off-White до Michael Kors. Стилът им е безупречен, а те самите отдавна са възприемани като бюти икони.

Близначките Сами и Хейз са родени в Саудитска Арабия. Детството си момичетата прекарват в Лондон. Дълго време живеят в Дубай.

Те са само на 14-годишна възраст, когато привличат вниманието към себе си на Седмица на модата заради неподражаемия си стил. Усетът към красивото и добрия си вкус момичетата наследяват от майка си, която имала моден бутик в Рияд. Съвместяват времето си в гимназията с изяви в модната индустрия. Снимат се за „Вог“ – Италия.

View post on Instagram
 


Преместват се в Лос Анджелис, за да изучават филмово продуциране и изящни изкуства. Натоварените им графици включват пътувания по целия свят за диджей концерти, участия в модни ревюта, светски партита, на които са поканени в ролята си на световноразпознаваемите It girls. Независимо от сгъстената им програма от ангажименти и изяви обаче, момичетата успяват да се дипломират, при това в първите редици по успех на випуска си.

Що се отнася до професията инфлуенсър Хейз смята, че „терминът се използва безразборно и вече никой не иска да бъде определян като такъв и да попада в тази категория“, споделя тя в интервю за списание „Форбс“.

View post on Instagram
 


„Много внимателни сме към всичко, което правим и което е свързано с името ни, защото държим да сме автентични. Това, че работим още от гимназията и винаги сме съчетавали ученето с работата, ни помогна да осъзнаем реалността в съвсем суров вид“, допълва младата дама.

Сред тоалетите, в които често можем да видим близначките, са мъжки костюми. Идеята е с това те да изразят отношението си към правото на свободния дух и избор на всеки човек по света.

View post on Instagram
 


Любими са им винтидж магазините, където откриват находки на Jean Paul Gaultier и Margiela. „Ние сме част от това поколение, което с удоволствие излиза извън рамките, затова харесваме Върджил Абло, Мат Уилямс и Кание Уест – те дадоха ключовете на следващото поколение за това как да бъдат част от лукса, без да произлизат от среда, в която той е бил ежедневие.“

Независимо от мултикултурния модел на творчество и поведение, вдъхновен от холивудския блясък и миланските фотосесии, близначките, известни като Simi Haze, са символ на все по-разрастващото се влияние през последните години на арабския талант по света.

View post on Instagram
 


„Когато ме питат откъде съм, винаги първо казвам, че съм палестинка“, подчертава Сими. „Усещаме арабското си наследство много близко – говорим арабски в семейството ни, често пътуваме до Близкия изток“,

Две години преди лансирането на собствена марка за красота, докато кръстосват Лос Анджелис и Милано, където е базирана централата на Simihaze Beauty (@simihazebeauty), близначките се убеждават, че на пазара липсва грим, който да изразява същността на човека. Музиката за тях е част от езика, чрез който се изразяват. Тя е нещо като техен грим. „Искахме да слеем двата езика и да създадем визия, която да е толкова запомняща се и разпознаваема, колкото и музикалните ни сетове“, споделят още близначките пред „Форбс“.

View post on Instagram
 


Именно това е послужило за вдъхновение за създаването на тяхната бюти линия. „Израснали сме с вярването, че красотата идва отвътре – каза Сими. Става въпрос за това как се грижиш за себе си и дали се обичаш. Например да влезеш в стаята и дори без да носиш грим, да можеш да заявиш кой си чрез своята същност и енергия. Това е основното послание на бюти линията. Когато сте гримирани с нашите продукти, да се чувствате уверени и смели.“

SimiHaze Beauty дебютира през лятото на 2021 г. и само за половин година лансира трета колекция. Към наложените им вече балсами за устни, палитри за сенки и кремообразни ружове, близначките добавят и блестящи гланцове за устни и лесни за нанасяне кристали за очи.

Според Хейз красота трябва да улеснява живота. „Това е слоганът на линията ни – минимално оптимално: минимално усилие с оптимално количество продукти. Вместо да отнема два часа, това да става за две минути. Това е бъдещето на грима.“

Това, че са близначки, им е помогнало много за оформянето на концепцията на техните грим продукти. Едно от изискването е с едни и същи продукти да се създават различни визии. „Ние изглеждаме еднакво, затова за нас е предизвикателство да се гримираме по различен начин, без да използваме различни продукти, а едни и същи.“

„Не е нужно да имате грим умения, за да се гримирате с продуктите на SimiHaze Beauty. Няма правила. Няма определен метод или начин на нанасяне. Това е част от нашия подход към всичко в живота – разбиваме познатите кодове. С всяка нова линия сякаш показваме различна част от същността си.“

View post on Instagram
 

Четете още: 7 простички „селски“ маски за лице