Храната е символ на любовта или кой е казал, че е трудно да намажеш филйка с масло?

01 февруари 2021 | 10:19
35405
0

Храната и любовта; любовта и храната - няма как да се измъкнем от факта, че тези две основни човешки потребности са неразривно свързани. А в началото на февуари – тази връзка е осезателно значима и видима. Кога, ако не в месеца на любовта храните-афродизиаци и шоколадовите фигурки във формата на сърце могат да бъдат навсякъде?
Подобно на привличането между мъжа и жената, всичко е в мозъка и учените казват, че храната и любовта са взаимно свързани, защото и двете произвеждат едни и същи хормони като допамин и серотонин, които ни карат да се чувстваме добре. Ох, звучи добре, нали?

Но случвало ли ви се е да прекарвате часове в скитане между рафтовете в супермаркета в търсене на идеалните продукти, с които да приготвите засукано ястие, с което да впечатлите любимия си, надявайки се буквално да спечелите сърцето му отново и отново, правейки небцето му щастливо? В качеството си на неспасяем романтик от зодия рак аз постоянно изпадам в подобни ситуации, особено през февруари.

Всъщност, оказва се, че в това няма нищо лошо, защото енергията и времето, които инвестираме в закупуване на храна и готвене за любимия, показват колко много значи той за нас.

Оказва се, че храната, която избираме специално и с мисъл за някого е по-вкусна, при това научно доказано:
В едно проучване в университета в Мериленд изследователите дават на участниците две торбички със сладкиши. На първата стои бележка: "Избрах това само за теб. Надявам се, че те прави щастлив", а на другата надписът гласял: "Сладкиши, които избрах на случаен принцип."
Участниците в анкетата заявяват, че сладкишите в първата чанта (които били абсолютно идентични с тези във втората), избрани с любов, имали по-добър вкус.

Това е причината, когато тръгна да правя романтични изненади с храна винаги, винаги да подхождам с особено внимание. Миналата събота реших, че е време да добавя отново малко романтика във връзката ни и се впуснах да организирам малко следобедно рандеву с хайвер и шампанско. За целта ми трябваше висококачествено масло, което да подложа под малките, но за това пък много деликатни червени зрънца. (Изненадата с хайвер, добро масло и пресен хляб винаги работи, повярвайте ми).

Изискването ми беше да открия чисто органично масло, което да се разстила лесно, за да не наруши идеално изрязаните ми кръгли малки хапки, които бях подготвила за хайвера. Знаете колко е трудно понякога да се намаже хлабът с твърдо масло - битката е епична. След дълго лутане по стелажите с масло и взиране дори и в малките букви избрах своето: Lurpak Organic Spreadable, направен от смесването на чистото органично масло Lurpak и малко органично рапично олио. Оказа се с изключително гладка и еластична текстура, която в момента, в който извадих маслото от хладилника се разстла перфектно върху малките изрязани хапки пресен хляб. Перфектната база!

Вкусът на Lurpak spreadable е свеж, балансиран и естествен. Това идва изцяло от млечното масло, което съдържа най-малко 100 ароматни съединения, подобряващи и развиващи аромата на продуктите, с които се смесва. Топи се лесно в устата, като не остава неприятно усещане за мазнина.

От там насетне бе лесно – малко хайвер, искрящо шампанско, един доволен мъж, много любов и още по-щастлива жена ...


*Lurpak spreadable се оказа моето откритие на сезона. Трябваше ми малко време да разбера, че това е чисто, натурално масло, към кето е добавено съвсем малко органично рапично олио - а целта е Lurpak spreadable да стане меко и гладко за мазане. Тоест не получавам заместващ продукт - това е всичко което искам от едно масло - лесно за мазане и с много високо качество.

(в материала има продуктово позициониране)

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.