Българи трансформират фасадите на три от най-известните сгради в Берлин

20 септември 2018 | 11:06
видяна 24115
коментари 1
Снимки: PR

В дните между 5 - 14 октомври централната част на германската столица ще бъде преобразена от 150 3D mapping продукции, а три от най-емблематичните сгради в града ще бъдат трансформирани именно от българи. Това са членовете на MP-Studio, което ще е единственото креативно студио, с три светлинни спектакъла в рамките на „Фестивал на светлините“ 2018 г. Те ще красят фасадите на Бранденбургската врата, телевизионната кула и Германския исторически музей.

Единственото 3D mapping шоу, което ще промени облика на Бранденбургската врата в града, ще бъде дело на талантливите българи. То ще превърне красивия монумент в портал, свързващ световните култури чрез музика, изкуство, архитектура и природа от целия свят. Пътешествието из цялата планета ще бъде посветено на многоликостта Берлин.

За участие в специална категория „Нека да създадем по-добро бъдеще“ са поканени 18 студия от седем европейски държави, а сред финалистите се нарежда и MP-Studio, което ще представи Германия и България. Седемте финалисти ще представят творбите си върху 368-метровата телевизионна кула, която е и най-високата свободностояща структура в града. Светлинните шоу продукции ще бъдат показвани по време на целия фестивал, а победителите ще станат ясни след гласуване на жури и публика, което ще е отворено след 5-и октомври. 3D mapping продукциите на всички класирали се за финал студия могат да бъдат видени тук.

Българите са избрани да създадат и специална продукция по случай седемдесетата годишнина от създаването на Израел. Светлинният спектакъл ще се появи на 300-годишната фасада на най-важната съществуваща барокова сграда в Берлин - Германския исторически музей, и ще разкрие пред зрителите богатата култура, история и изкуство на страната.

MP-Studio са двукратни шампиони в изданията на „Фестивал на светлините“ през 2015 и 2016 г., грабвайки съответно първо и трето място със своите 3D mapping творби, проектирани на Бранденбургската врата и телевизионната кула в Берлин. Именно те са първият победител в конкурса, чието пилотно издание се провежда през 2015 г. Студиото е по-известно на българските зрители с любимите на столичани светлинни спектакли за Деня на Европа през 2017 и 2018 г., които разказаха пъстроцветни истории на фасадите на Националната художествена галерия (бившия Царски дворец) и Министерски съвет в София.

За „Фестивал на светлините“

„Фестивал на светлините“, Берлин, е един от най-известните фестивали за светлинно шоу в света. Традиционно той се провежда през октомври, като за 14-та поредна година превръща най-известните исторически забележителности, монументи, улици и площади в германската столица в огромна светлинна инсталация.

За MP-Studio

MP-STUDIO, основано през 2008 година, е високотехнологична компания специализирана в 3D Projection Mapping и интерактивни визуални решения за събития. Компанията е пионер в бранша и се нарежда сред най-успешните в сферата със своите над 180 проекта в света: Австрия, Белгия, България, Германия, Грузия, Гърция, Дания, Дубай, Катар, Кувейт, Ливан, Русия, Франция, Холандия, Швейцария и др. Компанията е специализирана в създаването на шоу продукции, интерактивни инсталации, визуални ефекти, интериорни и екстериорни проекции върху сгради и триизмерни обекти, холограми, 4D Experience: лазерен и видео лапинг, лед мапинг, водна проекция, 3D анимации за виртуална реалност.

Коментари

1
  17 ноември 2018 | 10:39 отговор
 

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.