Домовете на модните блогърки – Втора част

17 септември 2013 | 13:36
11594
16
16

Вчера ви представихме домовете на някои от най-известните и стилни модни блогърки. Днес продължаваме с втората част, която ви обещаваме да бъде също толкова интересна и цветна.

Всеки разбира понятието „уют“ по различен начин. Стилът в интериора е много важен, за да „облече” дома ни в уют. Колкото по-светло е едно жилище, то толкова ще е и по-уютен домът ви. Но дали така го интерпретират и младите и красиви блогърки?

Четете още: Домовете на модните блогърки – Първа част

Да надникнем в дома на Руми от Fashion Toast, който е модерен, стилен и уютен.

Допада ни съчетанието на мебели от различна материя и комбинацията на прозрачни столове с дървена маса.

Прекрасен пример за интериор, който съчетава в себе си функционалност и топлина.

Топлият и уютен дом може да бъде убежище от забързания и шумен свят. Именно такъв е домът на Кристина от Passions for Fashion.

Цветните мебели се вписват и комбинират чудесно в този дом с бял под. Присъствието на дървени мебели е нещото, което най-силно привлече погледите ни към този красив дом.

Четете още: Време е за пуловери!

Александра, чиито блог Lovely Pepa е един от любимите на много млади дами, съчетава цветове, принтове и материи по уникален начин. Фенове сме на почти всеки един нейн тоалет.

Анди от Style Scrapbook е една от най-известните блогърки – стилна, чаровна и умна.

Още по темата

Коментари

16 blaga
  18 септември 2013 | 14:04 отговор
 

:) Da go kajem po-tochno i iasno, che da asimilirate imformaciata po-lesno!! Tochna tazi profesia ne suzdava produkt, kakto vie kazvate,a reklamira product!!! I za razlika ot vas, te pechelat pari i sa populiarni lichnosti, a vie stroite vuzdushni kuli :) Fashion e vtorata po-golemina industria v sveta, sled food, ako ne znaete to napravete edin maluk research i ste otbelejite tozi fakt. Tezi momicheta sa fashion blogger, na tiah ne im triabvat stilisti ( ako ne e za opredelena kampnia) te sami podbirat drehite si i za da vi razshiria malko mirogleda, ne samo modeli mogat da reklamirat opredelen fashion product!!! A tehnologiite igraqt neotmenna chast tuk tui kato poradi intagram i twitter tezi momicheta sa izvestni :)))) mnogo hora mogat da stanat milioneri utre, estestveno, ako imat pravilnia podhod i sa videli vuzmojnostta predi vsichki ostanali estesveno, tezi hora se narichat - inovatori!!! A primerut ne e " nosish modni dreshki i ste stanesh bogat" , a primera e " there is room for everyone, if you spot it first you get it first" budi razlichen i kakto Steve Jobs kaza predi vreme : "think differently " ( no ne vseki go umee, inache niamashe da vodim tozi razgovor). A shtom spored vas te ne polagat nikakuv trud, to vie jiveete v dosta ogranichena sreda!! Vsichko v tozi jivot evoluira- ot edin ezik ( s poiavata na novi dumi), prez razlichnite industrii, business -do choveka, sam po sebe si... A otnosno lesnite pari - Te sa cel na vseki, samo che niakoi niamat doblesta da si go priznaiat :))

 
15
  18 септември 2013 | 13:29 отговор
 

Я по-полека с тона! Тази т.нар. професия няма нищо общо с развитието на технологиите. Една професия е за да допринася за развитието на бизнес средата, а не да създава никакъв продукт. Това е все едно да строиш въздушни кули. Дават се пари на хора, които не правят нищо на практика. За обличането на дрехи си има модели, има си и популярни личности в шоубизнеса, на които също се плаща. А техните дрехи избират стилистите. Маркетингът не трябва да е сфера, която да създава изуствена заетост, защото създава изкуствен разход. Самият той е на границата между реалното съществуване и печалбарството от въздуха, но все пак има някакъв резон. Утре всяка дрисла, написала, че много я кефи някоя-си марка, може да стане милионерка. Страхотно, няма що! Примерът за младото поколение също е страхотен - носи модни дрешки и ще станеш богата. Никаква разлика няма между готовите на всичко за 5 минути слава тъпунгери в ютуб и тези момичета. Като искаш да успееш, трябва да положиш труд на справедлива цена. Създаването на професии от нищото, ще доведе до поредния балон и преливане от пусто в празно. Жалко, че вие от твърде голямата си разкрепостеност не го разбирате. Но подозирам, че по-скоро е желанието да се пробвате да изкарате парички по лесен начин.

 
14 blaga
  18 септември 2013 | 01:29 отговор
 

Kak iskate da razberete profesia,za koito chetete v tozi momemt?? A ako ste ia chuvali i predi, to polza niama tui kato ste ogranicheni!!!! V 21 vek tehnologiata se razviva s neizmerima sila suotvetno dava vuzmojnost na poiavata na novi profesii. Za vas profesia e da rabotish v magazin i da prodavash mese, v chujbina horata sa otvoreni kum sveta i kum inovacii suotvetno!! Tezi momicheta imat po 1milion posledovateli v nai-populiarnite socialni mreji km dneshna data!! Ako vie imate kompania za drehi i znaete, che ako opredelena blogurka bude oblechena sus vasha roklia i 1 milion momicheta vidiat tova to avtomatichno i logichno prodajbite na dadenia product ste se vdignat tui kato pone X% ste si zakupiat produkta. Prosta matematika!!! Vseki normalen chovek s minimalen business nuh biha go razbral!!!!

 
13
  17 септември 2013 | 22:12 отговор
 

За да натрупат такова голямо състояние, то със сигурност трябва да имат постоянен доход. Само с канене по предавания, някак си не ми се връзва. А и тая професия си е изсмукана от пръстите. За стилисти и дизайнери звучи логично, но за блогърки - въобще. Уж си блогър, а се продаваш за пари. Последно хоби ли е или професия? Да не говорим, че на снимките не видях нито един уютен дом. Само показност, кич и всякаква липса на усет.

 
12
  17 септември 2013 | 21:04 отговор
 

@Лилит - не се заяждам или нещо подобно, обаче много правописни грешки и никаква пунктуация. Цяло мъчение докато прочета коментарите ти. Хубаво следиш youtube и т.н., но обърни малко внимание и на граматиката си. Пак казвам - не се заяждам, просто ми е тъжно, че българи не владеят езика си :(

 
11 witch do 2
  17 септември 2013 | 19:34 отговор
 

Благодаря :)

 
10 Кат
  17 септември 2013 | 19:33 отговор
 

Лилит - очите ми ръждасяха с твоите правописни грешки....

 
9 witch do 2
  17 септември 2013 | 19:30 отговор
 

Благодаря :)

 
8 do 4
  17 септември 2013 | 16:46 отговор
 

Ти като си такъв голям капацитет що не обясни, а? Аман от такива злобни и недо*бани като теб..

 
7 лилт
  17 септември 2013 | 16:01 отговор
 

И не всеки става за това защото ако стане време се иска време и доста инвестиции.Смисъл тези хора снимат с специално обарудване не просто с обикновена уеб камера или камера а събиат пари от ютъб или пък от заплатите им и купуват неща да прогресират .И това си е тяхно хоби просто така се запо;ва никой не ти очаква да ти стане популярен чиста случайност си е .И да ти кажа дурго в Америка тия хора някои по точно де не всичко процент не знам какъв си работят мдобре заплатени работи защото са завършали хубав колеж или пък защото си занимават с любимото си занимание тоест ютъб и вопоследствие с дурги неща се занимават от което си печелят добри пари.Аз българин не съм виждала смисъл има една блогърка добра си е забравих и профила забавна е прави интересни клипчета но не трупа поулярност нормалон е тъй като говори на български и няма как да се разбере от чужденците.Интересно ми е дали българин ще пробие дали може да направи нещо подобно .Не само америкнци но и азиатски и европейци успяват да пробият и да им се промени живота към хубаво благодарение на този сайт

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.