Международен конкурс за дизайн с второ издание за България

09 октомври 2019 | 16:42
290
0
Снимки: PR
0

Вече е ясна датата на второто за България издание на международния конкурс за дизайн Roca One Day Design Challenge – 9 ноември 2019. Мястото е корпоративната изложбена зала на Roca – Експо Баня София, на Мария Луиза 16, в София.

След огромния успех през 2018 г., тази година състезанието осигурява допълнителна награда: участие в големия международен финал на конкурса в Барселона. Участниците се изправят пред предизвикателството само за един ден да създадат иновативни концепции, свързани с банята.

Престижното съревнование ще се проведе в 18 града в различни страни по света, сред които и София.

Roca One Day Design Challenge се организира от Roca, световен лидер в сектора за продукти за банята. Той предизвиква студенти и млади професионалисти до 30-годишна възраст от секторите дизайн и архитектура да създадат, само един за ден, оригинални решения и иновативни концепции за банята. Поради ограничения във времето характер, конкурсът е един от най-вълнуващите в сферата на дизайна. Той се разраства в международен мащаб, а целта е да се превърне в референтна точка за младите дизайнери и архитекти.

Участниците проектират продукт, по задание, което се обявява в началото на деня. Задачата е свързана с банята. Състезателите работят в определен срок, в екип до двама. Най-важните аспекти, които журито трябва да вземе предвид, са оригиналност, дизайн и приложимост на предложените решения. Конкурсът предлага на младите студенти и професионалисти опита да предизвикат себе си да създават и развиват най-иновативни идеи.

Проектите в конкурса ще бъдат оценявани от авторитетно жури. В него влизат петима доказани професионалисти в своите области, носители на редица награди за дизайн и архитектура: Илиан Милинов, получил 4 пъти отличието RED DOT design award, основател на Ilian Milinov Studio; Доц. д-р арх. Орлин Давчев, зам.-декан по учебната дейност в Архитектурен факултет, Университет по архитектура, строителство и геодезия (УАСГ), София; Доц. д-р Георги Червендинев, ръководител на катедра Инженерен дизайн в Технически университет – София; Гл.ас. д-р Иво Попов, преподавател в департамент „Дизайн“ и доктор по дизайн в Нов български университет; и Веселин Симов, Мениджър маркетинг на Roca за Югоизточна Европа, в качеството му на представител на Международна фондация We Are Water.

За участие в конкурса младите таланти трябва да се регистрират предварително тук.

В първото издание за България през 2018 г. се регистрираха над 170 млади дизайнери и архитекти, които създадоха интересни и конкретни проекти, които впечатлиха журито.

Повече от атмосферата на събитието може да видите тук.

Предизвикателствата пред участниците във второто издание ще бъдат още по-вълнуващи. Освен много емоции и нови контакти, конкурсът осигурява награден фонд в размер на 4200 лв. и възможности за участие в уъркшоп за дизайн и архитектура през 2020 г. Паричната награда за най-добрия проект възлиза на 2000 лв. 1000 лв. е втората награда, а 600 лв. са определени за третото място. Предвидена е и специална награда от 600 лв., осигурена от фондация We Are Water, която има за цел да осъществява проекти, свързани с опазването на водните ресурси на планетата.

Победителите във второто издание на Roca One Day Design Challenge ще участват и на големия финал на международното състезание в Барселона, като всички разходи за това ще бъдат поети от организаторите, а участващите млади дизайнери ще имат възможност за международна изява пред авторитетно жури от водещи световни архитекти и дизайнери.

 

Четете още: Как да превърнем спалнята в мечтаното място за почивка

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.