Модерен интериор: Как да изразите себе си чрез телевизора?

25 март 2020 | 08:11
424
0

Домът ни е мястото, което отразява вътрешния ни свят като огледало, той показва какво харесваме, какво смятаме за важно и какви ценности изповядваме. По време на различни мои пътувания в чужбина винаги съм предпочитала да наемам апартаменти на местни хора, защото по този начин успявах да се потопя максимално в атмосферата на даденото място, в начина на живот и светоусещане. Домът всъщност е съвкупност от нашите спомени, ароматът на любимите ни палачинки, библиотеката с книгите, които харесваме, мястото, в което обичаме винаги да се връщаме. Домът говори много, а само от нас зависи да го накараме да разкаже нашата истинска история.

Наскоро имах желание да пренаредя дневната у дома и си дадох сметка, че подредбата на помещението, в което прекарвам голяма част от времето си у дома, всъщност до голяма степен зависи от разположението на телевизора. Попаднах на различни интериорни решения, които крият телевизора, така че да не се превръща във водещ акцент в помещението. Тази концепция обаче не ми допадна, предпочитах да открия телевизор, който да се слива с моята визия и идентичност. Смятах, че ще бъде доста трудно да открия такъв, но се оказа, че Samsung имат цяла гама от Lifestyle телевизори, които са създадени с идеята да бъдат точният завършек на всяко помещение. Линията се състои от три телевизора, а най-големият проблем в случая е, че и трите ми допадат, те акцентират върху различни концепции и биха могли да се превърнат в синергична част от всеки модерен дом.

The Frame - арт телевизорът, който превръща дома в галерия



The Frame е телевизор “трансформър”, който има свойството да се превръща в картина, щом бъде изключен. Дизайнът му наподобява рамка, а когато спрете да гледате любимото си предаване, може да се изобрази шедьовър на световноизвестен автор. Art mode ви помага буквално да се превърнете в куратор на собствената си домашна галерия. Art Store на Samsung пък съдържа над 1200 картини и фотографии, от които можете сами да изберете коя да се покаже на екрана на The Frame. Така телевизорът се превръща във вечно променяща се картина, която може да отразява начина, по който се чувствате, да се променя спрямо сезона, интериорните акценти в дома или пък да бъде намигване към гостите, които сте поканили. Art Store си партнира с музеи като Прадо, Албертина и Ермитража, а в него могат да бъдат открити творби на Рубенс, Моне, Сезан, Гоген и много други.

През 2020 г., към портфолиото на The Frame, ще се добавят и 32 и 75-инчови модели, както и нова функция, базирана на изкуствен интелект, която прави специален подбор на произведения, спрямо интересите на собственика на телевизора.

The Serif - телевизорът, който се слива с модерния интериор



Концепцията на The Serif e разработена в колаборация с парижките дизайнери The Bouroullec Brothers, а идеята на създателите му е била да направят телевизор, който изглежда като мебел. На тази идея се дължи и 360-градусовият му дизайн, както и фактът, че заема малко място. Стойката му пък може да се махне и да бъде поставен удобно върху рафт и така да се слее със заобикалящата го среда.

The Serif предлага бърза свързаност с мобилния телефон на собственика си - единственото нещо, което трябва да направите е да поставите телефона си върху телевизора и за секунди можете да слушате на него любимата си музика, да разглеждате снимки или видеа. Телевизорът притежава и Airplay свързаност, която улеснява и притежателите на iPhone.

Нововъведенията при The Serif тази година са 43, 49 и 55-инчови екрана и в два нови цвята: Cloud White и Cotton Blue.


The Sero - телевизорът, който се завърта сам 



Най-новото попълнение в портфолиото от Lifestyle телевизори на Samsung е моделът The Sero. “Sero” всъщност означава “вертикален” на корейски, а телевизорът е първият в света, чиито екран се върти хоризонтално и вертикално, за да ни покаже по-добре съдържание, което гледаме на смартфона. . Новият модел е създаден специално за поколението, което прекарва голяма част от времето си в социалните мрежи и активно борави с мобилния си телефон в ежедневието си. Чрез завъртането на екрана на мобилния телефон, телевизорът автоматично оптимизира съдържанието, което разглеждате. Така имате възможност да гледате по нов начин вертикални видеа, които сте направили чрез смартфона си.

(в материала има продуктово позициониране)

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.