Бричовете са "подарък" от мама - но как да ги махнем

05 юли 2018 | 12:11
видяна 17262
коментари 5
Pixabay.com

Лято е, всички мислим как ще се появим по бански на плажа, но не всяко тяло е идеално, нали? И макар из социалните мрежи да циркулира шегата, че видите ли, няма слисъл да се притеснявате как изглеждате по бански, и без това на плажа всички си гледат само в телефоните, има едно "но", което стои на дневен ред за всяко момиче. 

Всъщност „Бричове“ наричаме мастните натрупвания на външната страна на бедрата, на нивото и малко под нивото на дупето. Според повечето дами тези форми съсипват женския силует. Особено дразнещо е, че този дефект най-често е генетично обусловен. Как възникват бричовете и как да се отървем от тях?

Причините

Една от основните причини е излишното тегло. При някои жени допълнителните мастни натрупвания се лепват именно на бедрата, дупето и корема.

При дамите, които водят заседнал начин на живот и не натоварват външната част на бедрата на тренировки, подкожните тлъстини най-често се оформят във въпросните бричове. Можете също така да ги получите по наследство от майка си или баба си, дори ако сте стройни и слаби.

Как да се отървем от бричовете:

1. Променете менюто си

ядене

Яжте повече плодове и зеленчуци. Те са неизчерпаем източник на витамини и минерали. Освен това съдържат много влакнини, които подпомагат прочистването на стомашно-чревния тракт.

Варете си каши – те са богати на „бавни“ въглехидрати и ще ви помогнат да се чувствате сити по-дълго. Благодарение на това ще можете да ядете по-малко и да намалите по-лесно обема на поеманите калории. Но запомнете – трябва да ядете каши на малки порции 5-6 пъти на ден.

Наблегнете на обезмаслените млечни продукти, немазните меса и риби. Приготвяйте ги с варене, на пара, на скара или на фурна – без мазнина.

Откажете вредните продукти. В менюто ви не трябва да има сладкиши, печива, преработени месни продукти и бързи закуски.

И за финал – не забравяйте, че за най-добър резултат трябва да пиете поне 1.5 до 2 литра чиста вода на ден.

2. Движете се повече

тичане

Навикът да седите на едно място е ваш враг. Скачайте, тичайте, разхождайте се, запишете се на енергични танци. Нека спортът се превърне в неразривна част от живота ви. Бъдете особено упорити в работата над проблемните зони. Има цели комплекси упражнения, предвидени именно за „стопяване“ на бричовете.

* Махове с крака. Това просто упражнение се справя отлично с омразните бричове. Легнете настрани на равна повърхност и сгънете долния крак. С горния правете резки махове, отвеждайки го леко назад. Най-високата точка на повдигане трябва да е на 45 градуса спрямо пода. Направете по няколко серии за всеки крак – всяка серия от минимум 30 повторения.

* Клекове. Друг лидер в борбата срещу бричовете са клековете. Това просто упражнение всички сме го правили като малки в часовете по физическо. Сложете стъпалата на широчината на раменете и изправете гърба. Поставете длани на кръста си или изпънете ръце напред паралелно на пода. Клякайте така, че коленете ви да не излизат извън линията на пръстите на краката. Направете няколко серии, по 30 повторения всяка. После повторете – но вече със събрани стъпала.

* Напади. Те също ще ви помогнат да премахнете бричовете. Застанете изправени и направете широка крачка напред с един от краката, без да откъсвате другия от пода. От това положение приклекнете върху крака, който се изнесли напред. Внимавайте с техниката – коляното на задния крак не бива да стига до нивото на стъпалото на предния, а гърбът трябва винаги да е изправен. Повторете упражнението по 30 пъти за всеки крак, на няколко серии.

* „Кученце“. За да направите това упражнение, застанете на четири крака, с изправен гръб. Повдигнете единия крак успоредно на пода, като кученце. Сериите отново са от по 30 повторения за всеки крак. Направете няколко серии.

* Обръч. Можете да се отървете от омразните бричове и с въртене на обръч. Всички сме се запознали с обръча като малки. Той подобрява кръвоснабдяването на мускулите и подпомага разграждането на мастните натрупвания. А тренировките са най-простот нещо на света! Застанете изправени, стъпалата на широчината на раменете. Разтворете стъпалата откъм пръстите леко встрани и правете кръгови движения, въртейки обръча с таза. Въртенето трябва да продължи поне 15 минути.

2. Масажи

масаж 1

Масажите ще подобрят кръвообращението, ще „размърдат“ подкожните тлъстини и ще тонизират мускулите. Има няколко техники за масаж, с които можете да коригирате силуета си.

* Антицелулитен. Енергично пощипвайте и разтривайте проблемните зони. Така ще изгладите „портокаловата кожа“ и ще намалите бричовете. Само след няколко сеанса масаж ще забележите видимо намаляване на обема и стягане на седалището. Единственият минус на този масаж е, че е доста болезнен.

* С вендузи. Във всяка една аптека ще намерите гумени масажни вендузи, които струват жълти стотинки. Нанесете масажно масло на предварително загрята под горещия душ кожа. Стиснете вендузата и я залепете на кожата. Развъртете я по проблемната зона по часовниковата стрелка.

* Воден масаж. Ползвайте специален накрайник за душ, за да обработите със силна струя вода проблемните участъци.

* Разтриване. Разтривайте проблемните зони с груба гъба за къпане. Скоро целулитните неравности и бричовете ще се поизгладят.

3. Компреси

Можете да се отървете от бричовете с помощта на най-обикновено прозрачно кухненско фолио. С редовно бинтоване с фолио можете да премахнете целулита, да направите кожата по-стегната и да намалите обиколките си. Преди процедурата вземете горещ душ, за да отворите порите. Под душа ползвайте скраб или груба гъба за къпане. После се подсушете, намажете се с антицелулитен крем, покрийте отгоре с фолио, обуйте топъл панталон и се заемете с домашните си задачки. Оставете компреса да действа от 45 минути до час и половина. После отмийте крема и разтрийте целевите зони с хавлиена кърпа. Процедурата е добре да се повтаря ежедневно или през ден.

Можете и самостоятелно да си забъркате балсам за компреса. Смесете хума, какао на прах, кафе или мед с мляко до получаването на гъста каша. Добавете малко кокосово масло или зехтин и ефирно масло (лимоново или портокалово), както и шипка лют пипер. Но запомнете, че горещите компреси са противопоказни при разширени вени.

С помощта на тези методи ще се отървете от бричовете, независимо дали са дошли от хапването ви или по наследство. Най-важното е да не забравяте, че без движение нищо не става! 



 

Коментари

5
  07 юли 2018 | 15:36 отговор
 

Това е генетично заложена форма на тялото и е почти невъзможно да се махнат. Първите 3 съвета за хране, движение и масажи са добри за подобряване на силуета и изобщо за здравословното състояние. Да се увивам с найлоново фолио не бих се захванла. Аз самата съм слаба, сравнително стегната, но имам малко бричове - точно като на майка ми.

 
4
  06 юли 2018 | 00:51 отговор
 

Тъп пол сте вие.Жените от вашата класа и с вашият интелект са "другият" пол...

 
3
  06 юли 2018 | 00:49 отговор
 

Толкова сте НЕОБРАЗОВАНИ,ПРОСТИ и ЗЛОБНИ. "Бричовете" НЕ са никави "бричове"-това са норв;млани форми на жените с оформен,широк ханш и бедра!Това е ФОРМАТА на тялото,невежи тъпанарки-така сте направени!И най-ВАЖНОТО-това НЕ е никакъв "дефект" злобници такива-това е КРАСИВО!Секси е.Придава ЖЕНСТВЕНА форма-НЯМА от какво да се срамувате!Именно това е женствено! Имам ги-много големи бричове и...много си ги обичам!Даже понякога си ги галя да им се порадвам! Жена с неоформено,МОМЧЕШКО тяло НЕ е красива гледка! Който иска да се обижда...дреме ми на...това е,което мисля и това е ФАКТ.Но вашата злоба е обоснована единствено на навежието и злобата ви.

 
2 РМ
  05 юли 2018 | 21:09 отговор
 

Точка 2 се повтаря :) Някой май освен че не може да пише, не може и да брои...

 
1 гост
  05 юли 2018 | 19:57 отговор
 

НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОТЪРВЕТЕ ОТ БРИЧОВЕТЕ ДРАГИ ДАМИ , ако ще да тичате денонощно и да ядете само трева !!!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?