Човекът на бъдещето издава тайната на успеха

05 април 2019 | 13:00
видяна 13815
коментари 0
снимки: Личен архив

Когато креативността и добрите идеи са преплетени с добро количество амбиция, късмет, професионализъм и чар, няма недостижими цели. Точно с тези качества бихме могли да опишем и изпълнителният директор на Spark, Стефан Спасов - човекът на бъдещето, който върви безпогрешно по пътя към успеха и който наложи иновативен начин за придвижване в града, набиращ все по-широка популярност у нас. Днес той ще ни издаде как владее изкуството на баланса между работата и почивката, има ли живот без интернет, както и коя е жената на бъдещето. Вижте какво сподели той специално пред Woman.bg:

1. Кой е най-бързият начин, който ти помага да се освободиш от напрежението и да „презаредиш“?

- Спортът е един от най-ефективните начини за освобождение на напрежението. Кара ме да се чувствам по-свеж както физически, така и психически. През зимата се опитвам да прекарам максимално много време в планината и да карам сноуборд. Опитвам се да избягвам самите курорти, които често са пренаселени и твърде стерилни за моя вкус. Когато планината има подходящите условия, наблягам на извън-пистовото каране. Харесвам Пирин заради алпийския профил на планината. Бих искал да отбележа, че е абсолютно задължително за хора с подобни интереси да имат не само адекватната за тези дейности екипировка, но също и достатъчно „планинска култура“, част от която са и знанията, касаещи лавинна безопасност и оказване на първа медицинска помощ.

През по-топлите месеци обичам да карам уейкборд. Страхотен и много физически спорт, но за съжаление недобре развит в България на този етап. Надявам се това да се промени в бъдеще.
Като цяло клоня към по-динамичните и предполагам до някъде екстремни спортове. Свързвани са със силни усещания, много адреналин, позитивни хора и природа в най-суровия ѝ и естествен вид. Безотказно презареждат всеки практикуващ.

2. Двигателят, който те движи напред и те поддържа в тонус, е?

- На първо място мотивацията – разбираемо основен катализатор за нейното поддържане на високо ниво е добрата храна и витамините. По никакъв начин не съм крайно вманиачен по тази тема, но се опитвам да се храня добре, доколкото е възможно. Имайки предвид сравнително активния начин на живот, който практикувам, здравословният елемент остава ключов и в никакъв случай не следва да се пренебрегва, тъй като организмът има необходимост да се възстанови ефективно след тежко натоварване.

3. Работа, работа и пак работа... Или понякога си позволяващ да забравиш за нея?

- Трудно е да не мислиш за работа постоянно, особено когато си силно мотивиран да постигнеш амбициозни цели. Не е задължително работата да е основна тежест. До много голяма степен тя носи и удовлетворение, особено когато прогресът става видим. Важното е човек да не оставя работата да го погълне до степен, в която това става нездравословно и даже токсично както за самата личност, така и за близките около нея хора. Не е редно, нито необходимо, работата да е за сметка на семейство и приятели.

4. Ако останеш без интернет за 48 часа, какво би направил?

- Имал съм подобни случаи в планината, където често няма обхват и/или ток. По никакъв начин не е проблем със забележката, че е добре все пак да имаш някаква форма на комуникация при спешна необходимост. Липсата на интернет, телевизия и подобни неща често позволява да обърнеш по-детайлно внимание на нещата около теб.

5. Какво е първото нещо, което си казваш, когато отидеш в офиса сутрин?

- Нямам подобен навик или практика. Дните често са различни и динамични и не работя по шаблон. За мен важното е да не изпускам нещата от контрол и да има последователност в действията. Важно е да има не просто поставени цели, но и ясен план за тяхното изпълнение, както и ефективен мониторинг на процеса.

6. Имаш ли нужда от суперсила, или собствените ти възможности ти стигат напълно?

- Никой не би отказал суперсила, но в реалния живот волята и отношението са основните двигатели на успеваемостта. Вродените дарби остават напълно ирелевантни при тяхната липса.

7. Вече знаем каква е колата на бъдещето. А каква е жената на бъдещето?

- Жената на бъдещето, дори в настоящето, е плътно до мен и напълно ме подкрепя и мотивира да вървя напред и да постигам целите си. Допълваме се прекрасно.

8. Успехът в бизнеса повече съдба ли е, или повече положени усилия?

- Успехът винаги е резултат на множество фактори, където усилията действително са водещи и задължителни, но винаги има и доза късмет.

9.  Ако ти се отвори шанс да надникнеш в бъдещето, би ли го направил?

- В никакъв случай. Това би направило живота крайно скучен, би лимитирало въображението и осакатило мисловния процес. Аналогично можете да прочетете края на една книга, преди да сте я започнали – гарантирано е, че удоволствието от прочитането след това няма да е същото.

Стефан Спасов е първият участник в поредицата ни, в която ви представяме успелите българи, които ни вдъхновяват всеки ден. И не забравяйте, че всеки от нас понякога има нужда от суперсила, за да разгърне потенциала си. *Скорошно проучване сочи, че 67% от българите казват, че често чувстват умора. Ако и вие сте от тях, обърнете се за малко помощ към здравословния начин на живот. Набавете си необходимата доза витамини, за да имате енергия да разгърнете потенциала си и да откриете своя стимул.

*Пазарно проучване Омнибус, ноември 2017

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.