Два случая на ХИВ след "вампирски“ лифтинг

04 май 2019 | 11:03
видяна 4124
коментари 0
Снимки: Getty/Images, Pixabay
0

Осем месеца след закриването на VIP спа център в Ню Мексико заради ниска хигиена, Министерството на здравеопазването в Ню Мексико призова всички клиенти, които са преминали през процедурата "вампирски" лифтинг в периода между май и септември 2018 г., да се тестват за инфекции, пренасяни по кръвен път, включително ХИВ, хепатит В и хепатит С.

Експерти от ведомството в момента проучват два случая. Става дума за бивши клиенти на същия спа център, които след въпросната манипулация получили диагноза ХИВ позитивен. Това е и причината, поради която Министерството призова всички клиенти на центъра моментално да си направят въпросните тестове.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wondering why we dermapen with PRP or the Vampire Facial? . It’s creates micro trauma in the skin which sparks a healing process in the tissue. . That results in more fibroblasts and collagen, which are the ‘scaffolding’ that gives the skin it’s smooth appearance. . The PRP or platelet rich plasma helps build more of that too so over time - the next couple of months- the skin should look firmer and smoother. . DM me for an appointment! . . . . #prp #vampirefacelift #vampirefacial #vampirefacialtreatment #smootherskin #collagenproduction #healthyskin #skincare #plateletrichplasma #goodskincarematters #betterlookingskin @dr_unnati @urban_aesthetix @harleystreetemporium

A post shared by Unnati Desai (@dr_unnati) on


Според Кати Кункел – секретар на кабинета на Министерството на здравеопазването в Ню Мексико, към момента вече над 100 клиента са си направили съответните изследвания. Тя отбелязва обаче, че тепърва предстои още работа по установяването на причините за положителните резултати, открити при двама от посетителите на центъра. "Тестването е важно за всички, тъй като има ефективно лечение на ХИВ, както и на много хепатитни инфекции", пояснява още тя.

Този спешен призив от страна на здравното ведомство е пряк отговор на установените от него положителни резултати през септември 2018 г. - доказателство за ниската хигиена при обработването и стерилизирането на иглите в спа центъра. Веднага след това сградата е била принудена да затвори врати.

За какво всъщност говорим и що за название е този "вампирски" лифтинг? Звучи доста зловещо и стряскащо, нали?

Оказва се, че това е една от най-търсените и модерни процедури по подмладяване в последните няколко години. В основата ѝ стои използването на вещества и клетки, извлечени от собствената кръв. Техниката е известна под медицинското название „плазмотерапия“.

Става дума за иновативен метод, при който се използва собствената обогатена плазма на пациента. Тя може да бъде приложена самостоятелно или в комбинация с други методи. Този, на пръв поглед, странен способ за борба със стареенето е особено популярен сред почитателите на естественото и безопасно подмладяване.



Как протича "вампирският" лифтинг?

Преди процедурата се вземат около 10 мл кръв от пациента. Веднага след това кръвта, поставена в специална, стерилна епруветка с разделителен гел, се центрофугира до постигането на определени параметри, при които плазмата се разделя на три слоя. Използва се един от тях, при който в малък обем плазма има осем пъти по-висока концентрация на тромбоцитите от цялостната венозна кръв. Наблюдават се и левкоцити и множество растежни фактори. Така полученият продукт се инжектира в средния или дълбокия слой на кожата. Сред зоните, които могат да бъдат обработени, са околоочният контур, бузите и средната част на лицето, шията, долната част на лицето, гърбът на дланите, деколтето.

На какво се дължи подмладяващият ефект на този метод?

Експерти твърдят, че инжектирането на въпросния продукт стимулира растежа на колагена, както и на регенерацията на клетките. Лекува следи от акне, изглажда хирургични белези и фини бръчки, освежава кожата, прави я по-еластична, нежна и здрава. Някои специалисти уверяват, че методът стимулира дори и растежа на косата.

Сред най-отявлените привърженички на подмладяващия метод са Деми Мур и Ким Кардашиян, която дори сподели снимки в социалната мрежа преди време. След тях и доста други звезди и обикновени хора започнаха да говорят все по-често и ентусиазирано за "вампирския" лифтинг.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tonight on Kourtney & Kim Take Miami!!! #VampireFacial #kktm

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


След двата случая на ХИВ обаче, установени на територията на спа центъра в Ню Мексико, най-вероятно голяма част от тях ще променят отношението си към опасната "кървава" техника. 

Четете още: Ким Кардашиян си прави вампирски лифтинг!

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.