Как и защо жените по цял свят намаляват устните си

10 юни 2017 | 13:52
8374
1
Getty
1

За увеличаване на устните сме чували многократно, а някои даже са пробвали пластичната интервенция. Намаляването на устата обаче е съвсем друга работа. Неотдавна Американското дружество на пластичните хирурзи съобщи, че в сравнение с 2000 година, през 2006 желаещите да свият устата си са нараснали двойно. В САЩ миналата година са били извършени 3547 такива операции.

Намаляването на устните, или както се нарича професионално редукционна хейлопластика, е новия тренд в пластичната хирургия. Той събира все повече последователи в Истаграм с хаштага lipreduction. В момента повече от 5000 снимки демонстрират работата на хирурзите по това ново направление в пластичната хирургия. Най-популярна е тази операция сред афроамериканките в САЩ и Азия. Пластичните хирурзи обясняват желанието на пациентките си със стремежа им да приличат на европейките. „Стандартът за красота в Америка все още се базира на чертите, които притежават европейците”, обяснява политоложката Кристина Грир.
В Азия и особено в Южна Корея, с пълна сила властва и модата на големите очи, която се постига или с помощта на грим, или с пластична операция, която превръща дръпнатите азиатски очи в нормални според европейските стандарти.

По време на операцията за намаляване на устните хирургът прави разрез по линията, която дели външната и вътрешната част на устната. Част от тъканта се маха, а после разрезът се зашива. Операцията е под локална упойка и трае около 25 минути. Седмица след това се препоръчва диета от пюрета и супи, докато шевът е все още уязвим.


В Азия подобна операция излиза от 1000 до 3000 долара, в САЩ може да стигне и до 7000 долара. Въпреки това на Запад преобладава все още увеличението на устните с хиалурон и биополимерни гелове. Прекаляването с хиалурон, което води до асиметрия, поява на топчета и откровена грозотия може да се поправи с помощта на хиалуронидаза – специално вещество, което разтваря и поглъща хиалурона. При използването на биополимерни гелове се налага операция, която също минава под локална упойка.

Четете още: Цветнокожа взриви интернет с неземната си красота

Още по темата

Коментари

1
  13 юни 2017 | 15:03 отговор
 

3000 и няколко операции не са нищо. А и тези проучвания са от преди 17-11 години! Но още преди да прочета статията, така си и мислех, че ако някой изобщо ще си намалява устата, най-вероятно са тези, с най-големи устни, а именно черните. Защото сред другите изоооообщо няма никаква следа от промяна на тенденциите. Всички ходят с тези огромни квадратни или кръгли джуки, сякаш са им разбили устите и са се подули зверски. Отвратително.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.