Вдъхновяващи хора със синдром на Даун

21 март 2015 | 15:01
8057
1
1

Родителите на деца със Синдром на Даун, често се притесняват дали децата им ще бъдат самостоятелни, дали ще си намерят работа и как ще се справят с многото предизвикателствата в своя живот.

Днес има стотици хора със Синдром на Даун, които всеки ден ни демонстрират своя потенциал и страхотни умения!



Прекрасните хора от Фондация "Карин Дом" ни срещат с четирима от тях, невероятни и вдъхновяващи.

Фондация Карин дом е активна гражданска организация, с водеща роля в предоставянето на професионални услуги за деца със специални нужди и техните семейства. Организацията работи усилено и за изграждане на толерантност в българското общество към децата и хората със специални нужди. 



No 1 - Джейми Брюър, родена през 1985, е американска актриса – може би я познавате от ролята и в успешния сериал „Американска история на ужасите“ (American Horror Story)? През февруари 2015, Джейми покори и модния подиум в Ню Йорк, като дефилира на Седмицата на модата в Ню Йорк.

“Младите момичета и дори младите жени… [ме виждат] и си казват: „Щом тя може да го направи, значи и аз мога… Истинско вдъхновение е да си модел за подражание за младите жени, да ги насърчаваш да бъдат себе си…”

Джейми контактува активно със своите над 87 хиляди фенове в Twitter и непрекъснато споделя интересна информация за това как всеки може да подкрепи децата и възрастните със Синдром на Даун

twitter.com/MsJamieBrewer


No 2 – Пабло Пинеда, роден през 1974, е първият студент със Синдром на Даун, който получава диплома от Европейски университет – бакалавърска степен по Педагогическа психология.

Пабло споделя, че не му е било лесно да се пребори със съществуващите предразсъдъци по отношение на Синдрома на Даун и в същото време да се справя с академичните изисквания. Но пък е било удовлетворяващо!

Пабло изнася мотивиращи презентации пред големи и малки аудитории и винаги набляга на нуждата от промяна на нагласите и приобщаване на хората със Синдром на Даун.

"Първо, аз не смятам, че Синдромът на Даун е болест. За мен това е лична черта. Аз съм добре и съм здрав. Ние не бива да бъдем третирани като болни. Има и други предразсъдъци, може да се напише цяла книга за тях."


No 3 - Андрю Банър е на 22 и има свой собствен бизнес – Group Hug Apparel е онлайн магазин за тениски, но това не е всичко – дизайнът на щампите на тениските е дело на самия Андрю!

Майка ми и баща ми ми позволяват да пробвам всичко, което искам да пробвам, стига да не се наранявам. Родителите ми ми помагат да постигам своите цели. Работим заедно като семеен екип.

Андрю обожава да среща нови приятели и се включва в безброй инициативи, подкрепящи хората със Синдром на Даун. Facebook страницата му ни кара да се усмихваме широко.


No 4 - Мария Рейес, родена в Богота, Колумбия, също е предприемач, превърнал своята сладка мечта в реалност.

С помощта на родители си, тя произвежда и продава своята голяма страст – мармалад!

Самата Мария е на етикетите на бурканчетата сладко, които се продават с голям успех в хотели, магазини и на частни клиенти в цяла Колумбия. Мария е на 20 и мечтае да има свой апартамент, куче и кола – пожелаваме й го от сърце! Насладете се на нейната рецепта:

Една унция на смелост, няколко чаши любов и много борба. Най-важната стъпка – да преодолеем предрастъдъците

Пабло, Джейми, Андрю и Мария са само част от примерите, които доказват, че всеки от нас може да постигне мечтите си, независимо от предизвикателствата! Важно е да преодолеем предрасъдаците към децата и възрастните със Синдром на Даун и да ги подкрепим, за да не срещат пречки и да могат свободно да развиват своя потенциал!


Не забравяйте да харесате и страницата на активните майки и татковци от българското „Сдружение на родителите на деца със Синдром на Даун“ - www.facebook.com/DownSyndromeBG

 

Последвай ни в Pinterest


Още по темата

Коментари

1 ,
  23 март 2015 | 17:33 отговор
 

много хибава статия, браво! трябва да се влияе по този начин на възприятието ан обществото за хората, страдащи от различни синдроми и болести

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.