Лятото вече дойде и макар капризният юни все още да се "чуди" дали да бъде топъл или не, темата за златистия тен определено е на дневен ред. Всички мечтаем за плаж, море и коктейл в ръка, но ако има нещо, което трябва да знаем за слънцето, то е, че лъчите му могат да са ни както приятел, така и враг. Това сподели и доктор Радина Денкова по време на ексклузивно събитие в новия филиал на клиниката си DR-DENKOVA DERMATOLOGY на бул. "Симеоновско шосе" в София.

С авторитетното си присъствие д-р Денкова даде и своеобразен старт на кампанията на тазгодишната кампания на La Roche-Posay за превенция на рака на кожата “Станете Skin Checker”. По време на изискан коктейл топ блогъри и журналисти се събраха, за да сверят часовниците си с последните новости в света на слънцезащитата. И определено имаше какво ново да научат.


Доктор Денкова сподели, че според последни данни рискът от рак на кожата при хората между 30 и 40-годишна възраст се е повишил с цели 40 процента. Подобна статистика е повече от стряскаща. Добрата новина е, че продуктите за слънцезащита в наши дни изобщо не приличат на онези отпреди 10, 15 години, а да сложиш крем 50-и фактор на лицето и въпреки това да си с перфектен грим, е напълно възможно.

Оказва се, че силно мазните емулсии, които оставят следи и бели петна по кожата, вече са в историята, поне за брандове като La Roche-Posay. Тази пролет те представиха новия си продукт Anthelios Shaka Fluid 50+. Това е най-високата UVA защита, постигната до сега в продукт Anthelios, като неговите широкоспектърни щитове защитават кожата от UVA и UVB лъчите и спомагат за намаляването на вредите от infrared-A лъчите и замърсяването. И нещо много важно - той е толкова лек и ефирен като консистенция, че да го сложите след крема за лице сутрин не е ритуал, който ви носи негативно усещане. Даже напротив.

Откритието на woman.bg

Нашето лично откритие, що се отнася до слънцезащитата обаче, се казва Anthélios spary mist SPF5 50. Смятаме, че присъствието му е задължително в дамската чанта както през лятото, така и през зимата. Уникалният спрей е с наистина невидима консистенция и може да се ползва върху грим.

Какви са фактите? Най-добрата слънцезащита е тази, която се ползва редовно, издадоха от екипа на La Roche-Posay. Ето защо винаги, когато си сложила роклята, токчетата, любимият бронзант за скули и червилото, вече можеш да завършиш визията с невидим щрих - малко сигурна слънцезащита под формата на изключително лек сух спрей.

Сега е времето да провериш състоянието на кожата си

Ако си от хората, които обичат да се препичат на слънце, сега е времето да провериш състоянието на кожата си. Но даже и да си истински слънцефоб, не забравяй, че ракът на кожата е най-разпространеният вид в света и реално 1 от всеки 3 нови случая на рак е именно на кожата. Затова в началото на лятото можеш да се включиш в кампанията “СПАСЕТЕ КОЖАТА СИ / SAVE YOUR SKIN” и да се запознаeш с начините, посредством които всеки може сам да участва в превенцията на кожния рак.

На първо място - научете се да следите бенките си, като използвате метода „ABCDE“. Разработен и препоръчван от самите дерматолози, методът обръща специално внимание на 5 белега на бенките, които трябва да се следят: асиметрия, граници, цвят, диаметър и еволюция.

През месеците юни и юли пък дерматолози от 19 града в България партнират на La Roche-Posay и всеки желаещ може да се консултира напълно безплатно със специалист в своя град (по определен график, публикуван тук).

Повече информация за кампанията и безплатните дерматологични прегледи може да откриете на сайта на La Roche-Posay - www.laroche-posay.bg/saveyourskin.

*И не забравайте - да сте на слънце може да бъде и забавно, стига да знаете как да му се радвате. Нашият съвет за лято 2019 - изпробвайте уникалния иновативен пластир MY UV PATCH - това е нова технология, която представлява лепенка, която лепите на кожата с фоточувствителна боя и приложение за телефон, което може да ви покаже изключително интересни факти за слънцето, защитата и за вашият личен слънчев запас. Потрсете проложението myUVpatch от app store и ще се изненадате от невероятните му възможности.

(в материала има продуктово позициониране)