Златистият тен - начин на употреба

06 юни 2019 | 12:21
видяна 8207
коментари 0

Лятото вече дойде и макар капризният юни все още да се "чуди" дали да бъде топъл или не, темата за златистия тен определено е на дневен ред. Всички мечтаем за плаж, море и коктейл в ръка, но ако има нещо, което трябва да знаем за слънцето, то е, че лъчите му могат да са ни както приятел, така и враг. Това сподели и доктор Радина Денкова по време на ексклузивно събитие в новия филиал на клиниката си DR-DENKOVA DERMATOLOGY на бул. "Симеоновско шосе" в София.

С авторитетното си присъствие д-р Денкова даде и своеобразен старт на кампанията на тазгодишната кампания на La Roche-Posay за превенция на рака на кожата “Станете Skin Checker”. По време на изискан коктейл топ блогъри и журналисти се събраха, за да сверят часовниците си с последните новости в света на слънцезащитата. И определено имаше какво ново да научат.


Доктор Денкова сподели, че според последни данни рискът от рак на кожата при хората между 30 и 40-годишна възраст се е повишил с цели 40 процента. Подобна статистика е повече от стряскаща. Добрата новина е, че продуктите за слънцезащита в наши дни изобщо не приличат на онези отпреди 10, 15 години, а да сложиш крем 50-и фактор на лицето и въпреки това да си с перфектен грим, е напълно възможно.

Оказва се, че силно мазните емулсии, които оставят следи и бели петна по кожата, вече са в историята, поне за брандове като La Roche-Posay. Тази пролет те представиха новия си продукт Anthelios Shaka Fluid 50+. Това е най-високата UVA защита, постигната до сега в продукт Anthelios, като неговите широкоспектърни щитове защитават кожата от UVA и UVB лъчите и спомагат за намаляването на вредите от infrared-A лъчите и замърсяването. И нещо много важно - той е толкова лек и ефирен като консистенция, че да го сложите след крема за лице сутрин не е ритуал, който ви носи негативно усещане. Даже напротив.

Откритието на woman.bg

Нашето лично откритие, що се отнася до слънцезащитата обаче, се казва Anthélios spary mist SPF5 50. Смятаме, че присъствието му е задължително в дамската чанта както през лятото, така и през зимата. Уникалният спрей е с наистина невидима консистенция и може да се ползва върху грим.

Какви са фактите? Най-добрата слънцезащита е тази, която се ползва редовно, издадоха от екипа на La Roche-Posay. Ето защо винаги, когато си сложила роклята, токчетата, любимият бронзант за скули и червилото, вече можеш да завършиш визията с невидим щрих - малко сигурна слънцезащита под формата на изключително лек сух спрей. 

Сега е времето да провериш състоянието на кожата си

Ако си от хората, които обичат да се препичат на слънце, сега е времето да провериш състоянието на кожата си. Но даже и да си истински слънцефоб, не забравяй, че ракът на кожата е най-разпространеният вид в света и реално 1 от всеки 3 нови случая на рак е именно на кожата. Затова в началото на лятото можеш да се включиш в кампанията “СПАСЕТЕ КОЖАТА СИ / SAVE YOUR SKIN” и да се запознаeш с начините, посредством които всеки може сам да участва в превенцията на кожния рак.

На първо място - научете се да следите бенките си, като използвате метода „ABCDE“. Разработен и препоръчван от самите дерматолози, методът обръща специално внимание на 5 белега на бенките, които трябва да се следят: асиметрия, граници, цвят, диаметър и еволюция.

През месеците юни и юли пък дерматолози от 19 града в България партнират на La Roche-Posay и всеки желаещ може да се консултира напълно безплатно със специалист в своя град (по определен график, публикуван тук).

Повече информация за кампанията и безплатните дерматологични прегледи може да откриете на сайта на La Roche-Posay - www.laroche-posay.bg/saveyourskin.

*И не забравайте - да сте на слънце може да бъде и забавно, стига да знаете как да му се радвате. Нашият съвет за лято 2019 - изпробвайте уникалния иновативен пластир MY UV PATCH - това е нова технология, която представлява лепенка, която лепите на кожата с фоточувствителна боя и приложение за телефон, което може да ви покаже изключително интересни факти за слънцето, защитата и за вашият личен слънчев запас. Потрсете проложението myUVpatch от app store и ще се изненадате от невероятните му възможности.

(в материала има продуктово позициониране)

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.