Когато Фики Стораро ти стане симпатичен: От кръчмата до голямата сцена, или историята на едно добро момче с голямо сърце

19 май 2020 | 12:24
12086
1
Нова тв
1

„О, той е чалгар”. И край. За някои хора чалгата е нещо лошо. За други е ежедневие. Чалгата, родена в кръчмите, за да радва душата, докато хората хапват пълни с кюфтета и кебапчета чинии, отдавна не е това, което беше преди години. Опита се да влезе в по-изискани дрехи, правейки дуети с певци от други жанрове, да изглежда по-така. И все пак, няма какво да се лъжем – песните, в които се пее за шампанско и сълзи, бели мерцедеси и дупари, не могат да бъдат наречени изкуство. Но те стигат до сърцата на стотици хора и радват дните и нощите им.

Но когато стана ясно, че синът на Тони Стораро ще участва в „Като две капки вода”, мнозина бяха скептични. Тони е страхотен човек. И изпълнител. На кръчмарски песни. Просто това му е работата. Не е лесно днес да си изпълнител на повикване. Трябва да си уреждаш участия, да си намираш заведения, в които да те поканят да пееш, да се надяваш на бакшиши. Още повече, ако си мъж. Нямаш секси бедра и къса рокля с дълбоко деколте, която да ти отвори вратите. Но Стораро не само се задържа в бранша успешно през всичките тези години, а успя да възпита сина си добре, да му даде образование и да го напътства в пътя, който си е избрал – на изпълнител.

Фикрет Тунчер Фикрет, по-известен като Фики Стораро, е роден на 3 март 1995 г. в Шумен. Пее от малък, което е нормално, имайки предвид кой е баща му.

След оспорвана битка вчера той грабна първото място и голямата награда в „Като две капки вода” – чисто нов лек автомобил. За разнообразните си и изключително успешни превъплъщения беше наречен „Мистър Изненада”.

Мнозина коментираха, че младият Стораро не е имал лош образ през цялото предаване. А зрителите го приеха с възторг. За финала Фики избра песента на Лайнъл Ричи – Hello. И изборът му се оказа печеливш.

По-рано Фики призна в интервю по Нова телевизия, че се е подготвял усърдно за всеки образ. Например, за този на Дженифър Лопес. Дoри cи нocил тoкчeтaтa в куфaрa, кoгaтo e пътувaл зa учacтиe в Гeрмaния.

Зa шoутo пък специално ce e зaпиcaл и нa курc пo aнглийcки eзик. „Прeди бях пуcнaл eднa aнглийcкa пeceн и пoлучих oгрoмeн хeйт. Aз cъм eмoциoнaлeн и прeживявaм тeжкo вcичкo, въпрeки чe нe гo пoкaзвaм”, cпoдeли изпълнитeлят. Става въпрос за песента Is this love, след която Фики получи прозвището „Издислав”. Отнесе много подигравки тогава. И явно го е приел доста лично. Подигравки имаше и заради визията му – големите мускули и слабите крака...

Но младият Стораро следваше своя път, полагаше усилия и ето че те се увенчаха с успех. Без излишни скандали, секси мацки и нецензурни изяви. Като много други свои колеги. Дори да ги е имало, са останали скрити от погледите на феновете.

Синът на „нумеролога във фолка” – Тони Стораро, показа, че е един добър професионалист, който иска да даде максимума от себе си и за когото коментарите на публиката не са без значение. И че работата му стои над всичко. Дори над подигравките и тъпите коментари. Че семейството е важно. И че трудът винаги бива възнаграден.

Защото не е лесно да извървиш пътя от кръчмата до голямата сцена. Но ако имаш мечти и амбиции, няма невъзможни неща.

Фики го направи, а ние днес пишем този материал, за да си признаем - да, ние публикувахме всички новини, в които някой някога се смееше на Фики. Но сме длъжни сега да кажем едно голямо "Браво" на това момче, което просълзи баща си!

Браво Фики, изненада ни, мен!

Още по темата

Коментари

1
  19 май 2020 | 12:32 отговор
 

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.