Три месеца пред камерата: Меган и Хари стават риалити звезди в телевизията

28 септември 2020 | 16:51
1533
1
Снимки: Getty/Images
1

След като стана ясно, че принц Хари и Меган Маркъл са подписали договор с Netflix на стойност 112 милиона паунда, идва друга новина в допълнение към работните ангажименти на знатната двойка.

В продължение на три месеца телевизионни камери ще следят как минава животът на херцозите на Съсекс в риалити формат. Анонимен източник твърди пред "Дейли мейл", че идеята била на Маркъл. „Меган винаги е искала светът да я види в истинската ѝ същност“, споделя той.



Все още не е известно дали камерите ще бъдат допуснати до новия дом на Меган и Хари в Санта Барбара, Калифорния, или ще се фокусират единствено върху работните моменти от живота им. Но при всички случаи изглежда, че това предаване ще счупи всички рекорди по брой гледания.

Мнозина се чудят как Маркъл, която избяга в САЩ със семейството си, уж за да се скрие от оператори и журналисти, изведнъж реши да бъде под светилните на прожекторите, пише „Дейли мейл“. В крайна сметка не е ли тя тази, която принуди Хари да се откаже от титлите и да напусне двореца – по думите ѝ решение, продиктувано от факта, че таблоидите следяха всяка нейна стъпка. И сега изведнъж тя с охота отваря вратите на личния си живот, позволявайки на целия свят да нахлуе в него. Не е ли това лицемерие, пита се още изданието.



Може би пък допълнителният PR няма да навреди, особено сега, след като скандалът, свързан с отказа на Хари от кралските му задължения, утихна, а интересът към Маркъл също започна да отслабва, гадаят от медията.

Може би Меган ще се опита да засенчи прословутото семейство Кардашиян. Припомняме, че шоуто, което направи известни Ким Кардашиян, Кайли Дженър, Кендъл Дженър, Клои Кардашиян и Кортни Кардашиян, и даде старт на кариерите им в модата и бизнеса с разкрасителни продукти, ще излъчи последния си сезон през 2021 г.

В същото време приятели на Меган и Хари уверяват, че те са личности, които нямат нужда от лаври и слава. „Всичко ще бъде направено с вкус и класа, а не в стила на риалити шоутата за Кейти Прайс и Ким Кардашиян. Херцозите искат да дадат възможност на хората да надникнат в живота им и да видят всички благотворителни дейности, на които са се посветили“, пише „Дейли мейл“, позовавайки се на източници, близки до двойката.

 

Четете още: Това ще ви озадачи! Меган Маркъл се зае да прилича на Кейт?

Още по темата

Коментари

1 тия
  28 септември 2020 | 21:01 отговор
 

тия няма да спрат да се излагат. аман от тях

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.