Автор
Woman.bg

Избираме червила с имена на храни и секси звучене

При избора на червило жените до голяма степен се поддават на психологически фактори, показва изследване в САЩ, на което се позовава британският в. "Дейли мейл".

Най-търсени са марките червила, свързани с храната ("Шоколадено парфе") или със секса ("Горещо парче").

Според аналитиците много компании са установили тази закономерност и използват психологически хватки, за да стимулират покупателната способност в периода на икономическа рецесия.

Компанията МАС например е пуснала на пазара червилата "Каймак в кафето" и "Попкорн", а Bobbi Brown - "Сьомга" и "Стафиди в ром".



Професорката Дебра Мърскин от университета в щата Орегон констатира: "По време на анализирането на имената на 1 722 червила бе установено, че 24% от тях са наименования, свързани с храната. 20% са свързани с цветовете и 10% със секса и романтичните отношения. Останалите имена значително отстъпват на тази тройка", пише БГНЕС.