Съвсем наскоро Бионсе превзе света с видеото си по случай Световния хуманитарен ден в чест на работещите в областта на международната помощ.
Сега вече изпълнителката е готова да превземе и модния свят. Би представи рекламната кампания за новата есенно-зимна колекция на марката си House of Deréon. Кадрите, разбира се, са с нейно участие, въпреки че рядко я виждаме в нейни творения, за разлика от Виктория Бекъм, например.
В новите предложения на Бионсе и майка й, която също стои зад марката, можем отново да видим характерните за тях животински принтове и камуфлаж.
Колекцията е вдъхновена от изпълнението на Би на фестивала в Glastonbury през 2011 г. Есенно-зимните предложения поставят на пиадестал бохо момичето и включват дълги поли, широки топове и дънки.
„Много се вълнувам за есенно-зимната ни рекламна кампания” – споделя майката на певицата, Тина. „Снимките на Бионсе са невероятни и много се забавлявахме докато използвахме фестивала за свое вдъхновение. Както музиката, и модата е универсална, а ние чакаме с нетърпение да чуем реакцията на клиентките си”.
Бионсе на фестивала в Glastonbur: