Виктория ще представи България на Евровизия 2021

21 март 2020 | 20:05
4325
0
0

Виктория Георгиева ще бъде българският представител на 65-тото издание на Евровизия, което ще се проведе през 2021 г. Тя трябваше да представи страната ни на Евровизия 2020 в Ротердам с песента “Tears Getting Sober”, но музикалната надпревара беше изместена за 2021 г. заради пандемията от коронавирус в Европа.

Генералният директор на БНТ Емил Кошлуков беше категоричен, че Виктория заслужава втори шанс на Евровизия: “Международните реакции от избора на Виктория и на българската песен доказват, че тя има място на тази сцена. Надявам се да продължим партньорството си и да представим България през 2021 г.”.



Виктория не скри емоциите си: “Много съм горда, че ще мога да престава България през 2021 г. Решението за отмяна на Евровизия беше огромен шок за мен и екипа ми, защото работихме много усилено по създаването на “Tears Getting Sober” и по моята подготовка за конкурса, който трябваше да се преведе този май в Ротердам. Сега ще имам възможност да се подготвя още по-добре и през 2021 г. да накарам България да се гордее с мен. Решението обаче е логично и разбираемо на фона на случващото се по света. Сега просто не е времето за това. Смятам, за да изпълним всички плановете си за бъдещето и страхотните си проекти в професионален и личен план, първо трябва да останем живи и здрави.”

Българското участие на Евровизия 2021 се реализира като публично-частно партньорство между Българска национална телевизия и Ligna Group. Геновева Христова, изпълнителен продуцент от страна на Ligna Group заяви: “Вярваме, че нашето партньорство за Евровизия 2020 с Националната телевизия, с подкрепата нa iCard, през изминалите 5 месеца беше изключително успешно и резултатите са на лице. Реакциите за “Tears Getting Sober” го доказват. Започваме подготовката за 2021 година още от сега. Научихме много през изминалите месеци и започваме кампанията си за следващото издание на Евровизия още по-целенасочени. Въпреки разбираемото разочарование, здравето на всички е на първо място. За всичко останало има време и място.”

Българската песен “Tears Getting Sober” беше един от фаворитите за победата на Евровизия 2020 преди конкурсът да бъде отменен. Композицията предизвика огромен интерес сред международните журналисти и феновете на музиката по света и превърна Виктория е един от най-обсъжданите български артисти. Организаторите на конкурса от Европейския съюз за радио и телевизия обявиха на 20 март, че участниците в конкурса през 2021 година ще трябва да се явят с нови песни. Това означава, че според правилата на конкурса “Tears Getting Sober” не може да бъде българската песен на Евровизия 2021.

Музикалното видео на “Tears Getting Sober”:

На 18 март организаторите на Евровизия от Европейския съюз за радио и телевизия обявиха, че 65-тото издание на музикалната надпревара ще бъде изместено за 2021 г. Причината за крайното решение е разпространението на COVID-19 в Европа и предизвикателствата пред организаторите, които правят невъзможно реализирането на най-мащабното телевизионно шоу в света. Конкурсът Евровизия събира пред екрана над 200 милиона зрители от цял свят, а за тазгодишното издание бяха продадени на 80 хиляди билета. По-рано бяха отменени редица големи събития в Европа и света като стартове от Формула 1 и Европейското първенство по футбол.

На 28 март Виктория планира своя първи онлайн концерт на живо от дома си в София, с който прави жест към феновете и последователите си. Той ще бъде излъчен безплатно на eurovision.icard.com от 20 часа българско време.

Четете още: Виктория Георгиева с най-успешна премиера на българска песен на Евровизия досега

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.