През 2009 Ауди изпълни и дори преизпълни своята амбициозна прогноза, като достигна 949 700 доставки в целия свят.
С това марката отбеляза само 5.4% спад в продажбите спрямо рекордната 2008 година (1 003 469 доставки).
Председателят на управителния съвет на компанията, Руперт Щадлер, оценява резултата като предимство за марката: "Започваме 2010 с добър старт и искаме отново да преминем границата от 1 000 000 доставки на автомобили."
През декември продажбите на марката възлизат на 79 300 автомобила - 4.2% по - малко от същия месец на миналата година.
През ноември 2009 Ауди увеличи прогнозата си за годината от 900 000 на 925 000 доставени автомобила.
Допълнителният успех на марката се дължи предимно на доброто представяне на Китай.
През 2009 продажбите в Китай (включително Хонк Конг) възлизат на 158 941 автомобила от премиум сегмента (119 598 за 2008), което е с 32.9% повече от предходната година.
През декември Ауди отбеляза ръст на продажбите от 75,6% или 19 069 автомобила (10 861 автомобила за 2008г.)
В САЩ Ауди отбелязва спад на продажбите от 5,7% с 82 716 продадени автомобили, което подобрява пазарния дял на марката (2008: 87 760 автомобила, поради по–високия спад в общите продажби в страната.
Доставките на Ауди в САЩ през декември възлизат на 9 030 автомобила, което е увеличение от 17,1% в сравнение с декември 2008г. (7 712 автомобила).
В Европа продажбите на марката отбелязват спад от 12,8%. Ръководителят на отдел продажби за Стария континент, Петер Шварценбауер пояснява: "Това е много добър резултат в сравнение с конкуренцията. С 618 850 доставени автомобила Ауди е на върха по доставки в премиум сегмента в Европа."
През декември доставките в региона са спаднали спрямо декември на предишната година с 22,8% (44 100 автомобила срещу 57 156 през 2008-а).
На немския пазар продажбите на Ауди възлизат на 228 844 автомобила (-11,3% срещу 258 111 автомобила през 2008).
Резултатите за декември са 17 565 автомобила, което е спад от 31,6% спрямо 25 667 автомобила през декември 2008.
С резултатите от 2009 година обаче, Ауди за първи път е №1 по продажби в премиум сегмента в България с доставката на 577 автомобила.
Това означава, че марката бележи спад от 34,3% спрямо 878 доставки през 2008г, което е добър резултат на фона на общия спад на пазара и в частност премиум сегмента.