Автор
Ева Лъчезарова

Хайди не може да помръдне лицето и продажбите си

Преди няколко дни ви запознахме с историята на Хайди Монтаг, която едва на 23-години се е подложила на доста пластични операции.

В Интернет се появи и първото интервю с риалити героинята, по време на което за всички стана очевидно, че тя е неспособна да се усмихне или да направи каквато и да било гримаса.

В първия си материал за нея пропуснахме да ви споделим за какво всъщност Хайди се е подложила на тези интервенции. На първо място според лекарите това се дължи на психологически проблеми от детството на Монтаг, както и на неспособността й да се задоволи с начина, по който изглежда.

Има и още нещо обаче: 10-те операции в един ден са част от рекламната стратегия на Хайди за появата на пазара на първия й албум – Superficial. В него тя залага на провокативни текстове, но нито това, нито новият й външен вид не можаха да повдигнат продажбите на музиката й.

Всъщност до момента албумът й е свален 658 пъти, което за размерите на Америка е нищо.

Другият интересен факт около Superficial е, че Монтаг е инвестирала в него всичките си спестявания: „Вложих всеки долар, който имам в този проект. Похарчих почти 2 милиона долара за този продукт. Той струва много повече от който и да е албум на Бритни Спиърс, тъй като исках да го направя качествен, исках песните ми да влязат в историята на поп музиката”.

Няма да крием от вас нещо, за което предполагаме се досещате – Хайди няма никакви музикални заложби.