Автор
Ева Лъчезарова

За новия мол Сердика център – от практична женска гледна точка

Вчера се състоя коктейлът по случай откриването на най-новия мол в София – Сердика център.

Ние хванахме нашия оператор и се запътихме да събираме шопинг впечатления и като цяло сме много „за”.

От днес, 16 март, търговският център е отворен и за посетители. В момента са отдадени под наем 99% от търговските площи, но имайте предвид, че някои магазини все още не са готови и предстои да бъдат открити през април.
Центърът разполага както с търговска, така и с офисна площ. Търговската част включва 210 магазина, като за наша радост 60% от тях са модни марки.

Над 60 от наемателите са добре познати международни марки, а още толкова са български производители. Над 40 от магазините са марки, които за първи път стъпват в България или в София.

Добрата новина според нас е, че в новия мол има марки от всички ценови нива. Освен това можем да споменем, че най-после в България достигнаха новите колекции на Zara - в магазина видяхме както детски, така и мъжки облекла. Можем да споменем още Pull and Bear, Bershka и Stradivarius, които досега бяхме виждали само в аутлет центровете.

Изненада за нас беше да видим и магазинът на New Yorker, който след дълго пребиваване във Варна, Пловдив и Бургас най-после стъпи и в столицата. Сред останалите интересни магазини можем да споменем Humnic, Reserved, Peek & Cloppenburg. Освен това забелязахме и магазин на BCBG Max Azria.

Освен това в търговския център можете да откриете вече добре познати марки на нашия пазар като: Terranova, Calliope, Tally Weijl, Fox, Benetton, Sisley, Scandal. Магазините на Мango и Orsay все още не са готови.

Точният адрес на новия мол е бул. Ситняково №48, ако идвате от алея „Яворов” ще ви се падне от насрещната страна. Ако пък идвате с кола от бул. Данаил Николаев, имайте предвид, че паркингът се намира на ул. „Попова шапка” или по-точно първата малка уличка в дясно след мола. Ако като нас имате лека клаустрофобия от подземни паркинги, подгответе се за изненадващо преживяване – тесен виещ се тунел, който стига до минусовите нива на зоните за паркиране.

Като цяло комплексът разполага общо с 1600 паркоместа, разположени на три нива, от които едно подземно, а другите две – над последното ниво търговски площи.

Центърът разполага и с места за отдих и похапване, в които можете да откриете „дежурната” българска кухня, рибни специалитети и сандвичи.

Инвеститори в „Сердика Център“ са австрийската Sparkassen Immobilien и германската ECE Projectmanagement, които споделиха, че построяването на новия мол им е отнело само 4 години.

Препоръчваме ви да си отделите минимум 1 ден, за да посетите търговският комплекс, както и точен бюджет, който да посветите на шопинг манията си.

Още снимки можете да видите в Галерията ни

Снимки: Woman.bg

Очаквайте видео