Казахме, че мъжете се впечатляват лесно, само имаш нужда от правилния подход.

Но, въпреки че имат доста панорамен поглед към живота и не обръщат внимание на детайлите, също толкова лесно е и да ги разочароваш.

А има някои особено досадни за тях неща, които веднага ги карат да те маркират с огромна черна точка.

Освен стандартните въпроси „Къде беше?”, „С кого?” и т.н., ето още 4 жеста, които е по-добре да избягваш:

Подаръкът на мама

За теб е по-безопасно да не подражаваш на неговата маминка. Нейна запазена територия са пуловерите, ризите и подобни скучни подаръци, които валя по всякакви поводи.

Някои мъже определено търсят нейния образ в половинките си, но при всички положения стандартните подаръци не са секси.

Избери по-скоро някоя джа-джа – момчетата си падат по всякакви технологични играчки, така че няма да ти е трудно да откриеш нещо подходящо.

Палавите аксесоари също са добра идея, особено ако можете да ги ползвате заедно.

Внимавай с манталитета

Да псуваш цветисто, да разказваш мръсни истории и да пиеш направо от бутилката с бира може и да е чаровно веднъж, но не и когато се превърне в траен модел на поведение.

Все пак мъжът те е избрал с друга цел, тези функции остави на приятелите му. От теб се очаква да бъдеш секси и женствена, това е.

Нищо прекалено

Да оставиш в неговия апартамент нещо свое е страхотен начин да му напомняш за себе си, но да напълниш убежището му с 10 чифта обувки, 8 рокли и около 10 други тоалета „за всеки случай” е пълно безумие.

Мъжете са доста по-ревниви към личното си пространство и то трябва да се завладява нежно и бавно, без прекалена агресия.

Според психолози най-неприятното за един мачо е да види чужда четка за зъби в банята си. Това му действа като студен душ и нищо чудно да предизвика бързото ти изхвърляне от живота му.

„Не” на дългите съобщения

Бъди кратка и пикантна, когато му пишеш. Това ще му подейства възбуждащо.

Роман под формата на sms-и, които пристигат в серия по 3 например, е тотален автогол за теб.

Обектът на твоите словоизлияния така или иначе ще загуби интерес още след първото съобщение, а и едва ли ще вникне в това, което се съдържа в него.