Дръзкият дебют на Опра Уинфри с нейна собствена телевизия бе приет с предимно положителни отзиви и дори успя да спечели критиците с добрия си тон, но популярната водеща изгуби много от преданите си почитатели, предаде Ройтерс.
След дебюта на кабелната телевизия "Опра Уинфри нетуърк" /OWN/, голяма част от верните фенове на водещата са изразили разочарованието си, че не могат да я гледат, без да заплатят допълнителни такси към предлаганите кабелни пакети - суми, които мнозина не могат да си позволят, допълва БТА.
Кабелната телевизия "Опра Уинфри нетуърк" - съвместен проект на влиятелната водеща и "Дискавъри къмюникейшънс" и предназначен предимно за жени на средна възраст, дебютира в събота след тригодишно планиране.
По предварителните данни на маркетинговата компания "Нилсен" кабелната телевизия на Опра Уинфри е гледана средно от един милион американци в праймтайма в събота.
Дневното ток шоу на Уинфри, което се излъчва безплатно по канал Ей Би Си, привлича пред телевизионните екрани около шест милиона американци дневно.
През есента 56-годишната Опра Уинфри ще спре шоуто, за да се концентрира върху работата си над кабелния си канал.
Първоначалната програма на "Опра Уинфри нетуърк" включваше кадри зад сцената от заснемането на последния сезон на шоуто на водещата, съвети за лайфстайл и първото от поредица интервюта със знаменитости, сред които рапърът и продуцент Джей-Зи и журналистката Даян Сойър.
Алесандра Стенли от "Ню Йорк таймс" определя канала на Уинфри като "зона без цинизъм, без следа от злонамереност и без намек за насмешка". Карин Джеймс от "Индиуайър" отбелязва, че под "голямото количество лайфстайл пух" има "изненадващ пласт същина".