Когато работят, повечето хора се нуждаят от спокойствие и разбирателство с колегите, за да могат да вършат работата си по най-добрия начин без да се разсейват излишно.
Ново изследване разкри кои са нещата, които най-лесно могат да ни побъркат в офиса.
На първите две места се нареждат бавните компютри и колегите, които си взимат твърде ароматна храна за обяд, съобщава в. Daily Mail, цитира inews.bg.
Според учените колегите, които крещят по телефона или никога не предлагат да направят чай или кафе, също могат да се окажат проблем в един обикновен ден на работа.
До този извод изследователите стигнали, след като анкетирали общо 1500 души. Към списъка с топ дразнители те добавили излишните имейли и задръстения принтер.
Според Дион Смит от Samsung UK, които са автори на проучването, въпреки страхотните ползи от новите технологии, именно те могат да се окажат причина за злоупотреби на работното място.
Голяма част от анкетираните заявили, че биха искали да видят създаването на автоматично оправящ се принтер, в който е заседнала хартия, както и такъв, който сам зарежда касетите си.