Kогато играта загрубее, американките купуват лак за нокти.
За първите десет месеца от 2011 продажбите на лак и други продукти за нокти са скочили с 59% спрямо същия период през м.г., сочат данните от изследването на NPD Group.
"Цветът на ноктите е напълно достъпна глезотия", сподели Карън Грант – вицепрезидент и анализатор на индустрията в NPD.
"Това е лесният начин да бъдеш в крак с тенденциите и да изразиш мнението си", отбеляза тя.
Въпреки че изследването на NPD се фокусира върху големите магазини, Грант смята, че тенденцията важи и за масовите пазари.
Димитриос Симпкинс – мениджър на салона за красота "Lali Lali" в Ню Йорк, е съгласен с тази гледна точка.
"Красотата е единственото нещо, за което жените никога не спират да мислят", твърди той, пише БГНЕС.
Свързани новини
Последно от woman.bg