Риана е известна с провокативното си поведение, с което привлече нови, но изгуби и много стари фенове.
Един от тези почитатели, отказали се от своята поп фаворитка, е козметичната марка Nivea.
Ако си спомняте преди време певицата засне няколко рекламни кампании за бранда, стана негов посланик по света и с охота се превърна в лице на кампанията по отпразнуване на 100-годишнината на козметичния гигант, който пък спонсорира световното й турне.
Сега обаче, новият ръководител на Nivea – Стефан Хайденрайх, заяви пред немските медии, че певицата никога не е трябвало да бъде считана за лице на марката.
49-годишният Хайденрайх също казва: „Рекламата с участието на Риана не провървя. Не разбирам как Nivea може да се асоциира с Риана.”
На една от рекламите се вижда семейство, използващо хидратиращ крем на фона на песента California King Bed. В оригиналното видео към парчето певицата носи секси бельо в легло до полугол мъж, докато пее да невъзможната любов.
„Компанията винаги е стояла зад доверието, семейството и стабилността му”, добавя още наскоро избрания ръководител на бранда.
Преди време, когато Риана стана лице на компанията, тогавашният директор Маркус Пингер с възхищение заяви, че „през последните 100 години Nivea е иконичен бранд, който се грижи за кожата на хората. Риана е музикална икона и нейният отпечатък ще ни помогне да отпразнуваме годишнината си с потребителите, независимо къде се намират по света.”
През месец юли списание Forbes обяви Риана за една от най-богатите знаменитости под 30 (със спечелени 53 милиона долара само за 12 месеца), като огромна част от приходите й се дължат на договора с козметичната марка.