Продажбите на Burberry нараснали, след като Ромео Бекъм стана лице на пролетно-лятната рекламна кампания.
Продажбите на модната марка са се увеличили с 13% след наемането на 10-годишния син на футболиста Дейвид Бекъм и съпругата му дизайнерка Виктория, който стана лице на новата колекция.
"Семейство Бекъм са крале в шоубизнеса, така че не е изненадващо, че първата рекламна кампания на Ромео се превърна в огромен успех. С красивия външен вид на баща си и удивителния усет към дрехите на майка си той е идеалният модел. Другите марки ще се избият за договор с него", разкри запознат източник пред британския таблоид "Сън".
Ромео, който позира с моделите Кара Делевин и Еди Кембъл, беше заснет в един от прочутите шлифери на Бърбъри и в блестяща синя риза. Въпреки младостта му, начинаещият модел имал прекрасно чувство към дрехите и проявил изключителен професионализъм по време на снимките.
Четете още: Виктория Бекъм: Гордея се с Дейвид
"Ромео обича модата. Той има свое мнение, беше много ангажиран с това, което носи. Той е много сладък и е толкова добре възпитан", заяви преди време директорът на Бърбъри Кристофър Бейли. Макар че в последно време продажбите на Бърбъри ту намаляват, ту се увеличават, рекламите с Ромео се радвали на изключителен интерес от страна на клиентите.
Четете още: Ромео Бекъм е новото лице на Burberry