Книгата "50 нюанса сиво" вдъхнови "Tesco" за създаването на колекция бельо.

Пускането на книгата увеличи продажбите на секс играчки с 400%. В последствие "50 нюанса сиво" се превърна в най-продаваната книга на всички времена.

Четете още: Вижте първия трейлър на ''50 нюанса сиво''

Феновете на еротичния роман могат да живеят във фантазиите на героинята, които вече могат да станат реалност с линията бельо, вдъхновено от книгата.

Създател на колекцията е модната марка "Tesco", а рекламната кампания е заснета от известния фотограф Ранкин. Бельото е както за мъже, така и за жени и ще бъде по магазините през септември.

Колекцията се състои от 35 модела за жените и осем за мъжете и идва малко преди премиерата на дълго чакания филм по романа, който ще излезе на Свети Валентин 2015 г.

БГНЕС