Екзотичната Пенелопе Крус е новото рекламно лице на Chanel. Новината дойде още през юли, а сега първият резултат от нея вече е налице.
Звездата от филма „Вики, Кристина, Барселона“, макар и не за първи път, застана пред обектива на именития моден дизайнер Карл Лагерфелд. Този път във фотосесия, решена в класическата краска на черно-бялото.
Стилната черно-бяла фотосесия е за рекламна кампания на колекцията 2018/19 Cruise collection, а полъхът на 80-те е основната идея, заложена в нея. С това Лагерфелд се е опитал да пресъздаде атмосферата на годините, когато току-що е започвал кариерата си като творчески директор на емблематичния бранд.
Шапки, барети, голи рамене и поглед, вперен в хоризонта. Същинска муза, която добре знае как да прикове вниманието, където и да се появи – дълбок поглед, екзотичен финес, загадъчност и сексапил.
Според WWD фотосесията е станала победител в категорията „най-добра модна кампания на круизни колекции“. Дрехите и аксесоарите ще се появят по бутиците не по-рано от ноември тази година.
Четете още: Пенелопе Крус: С Бардем имаме еднакви заплати