И Катрин Зита Джоунс, по примера на колежката си Гуинет Полтроу, се посвети на собствен бизнес. 50-годишната актриса пуска собствен бранд под надслов Casa Zeta-Jones.
Козметика, дамски обувки и аксесоари за дома са сред видовете продукти, които марката ще продава, съобщава „Дейли мейл“. Вдъхновение за бизнес начинанието съпругата на Майкъл Дъглъс е почерпила от бранда на Полтроу Goop, който донесе на звездата добра печалба, посочва още изданието.
„Този проект е голямата ми страст. Искам да я отведа до следващото ниво и да популяризирам бранд, който създава красота и лукс на достъпни цени“, споделя Зита-Джоунс.
С любопитство надничаме в Инстаграм профила на марката и попадаме на луксозна синя пижама, която актрисата лично е облякла, за да презентира. Сред предложенията има спалньо бельо, апорматни свещи, пантофки, хавлиени кърпи, декоративни възглавници, дамаска от сатен и какво ли още не.
Сред вещите има и от известните шотландски „любовни“ дървени лъжици – традиционен шотландски сувенир, който подсеща за произхода на актрисата.
Луксозни дамски обувки в стил балеринки, изработени от висококачествена веган кожа, на стойност 50 паунда, са елегантното предложение със специален акцент в колекцията.
Очаква се продажбите на Casa Zeta-Jones да започнат във всеки един момент в рамките на тази седмица.
Четете още: Писмото на една майка на 3 момчета до бъдещите ѝ снахи, което просълзи милиони жени по света