Венсан Касел с мил жест към Тина Кунаки – татуира си нейно анимационно копие. Вижте къде...

В началото на романса им никой не вярваше, че връзката между днес 53-годишния Венсан Касел и 30 години по-младата от него Тина Кунаки, ще продължи толкова дълго. Италианският модел, разбира се, е истинска красавица, но да не забравяме, че Касел имаше до себе си една от най-желаните жени в света – неподражаемата Моника Белучи.

„Не можеш да избереш в кого да се влюбиш“, каза преди време Венсан в интервю. „Не знаех на колко години беше, когато я срещнах. На другия ден тя ми каза и бях малко изненадан. Но си помислих: е, така да бъде."

View post on Instagram
 

За първи път Тина и Венсан демонстрираха връзката си публично в края на 2016 г. После се появиха заедно на шоуто на Victoria's Secret. След това започнаха да излизат все по-често, превръщайки се в златна мина за папараците.

Не мина много време и на пръста на Тина блесна годежният пръстен от Венсан, а през август 2018 г. двамата си казаха заветното „Да“. Близо година по-късно – през април 2019 г., двойката посрещна на бял и своето първо бебе – дъщеричката си Амазони.

И на всичкото отгоре чувствата между Касел и Кунаки не само че не охладняват, ами се усилват с всеки изминал ден. Така че днес никой не се съмнява, че любовта им е истинска и по-силна от всякога. До модела Венсан сякаш изглежда по-млад, а Тина блести от щастие.

За да докаже за пореден път любовта си, актьорът направи необичайна татуировка на рамото си - ярка анимационна фигура, напомняща на любимата му Тина.

View post on Instagram
 

Реално погледнато, изображението е копие на култовата анимационна героинята от 30-те години, секссимволът на десетилетието - Бети Бууп, но в случая тя е представена в афроамерикански вариант. Самата Кунаки пък постави изображението като свой аватар в Инстаграм. Така че, няма никакво съмнение – цветната рисунка, украсила мускулестото рамо на Венсан, е мил и сладък жест на френския актьор към цветнокожата му съпруга.

Четете още: Дъщерята на Моника Белучи участва в рекламна кампания по бански