Автор
Пепа Попова - Пепита

Дъщерята на Мадона - приказна като лице на adidas by Stella McCartney

На модния небосклон се появява ново поколение звезди. Сред тях много ярко вече грее дъщерята на Моника Белучи. И ако тя е само на 15 години, то Лурдес Леон, дъщерята на Мадона, скоро ще навърши 24 години и също заочва да свети със собствен блясък. Съвсем наскоро тя стана главна героиня на новата кампания на Adidas и лице на специална колекция, създадена в сътрудничество със Стела Макартни. Фотосесията се проведе на безлюден плаж и поле в околностите на Ню Йорк, както и в една от сградите на метрополиса.

View post on Instagram
 
View post on Instagram
 


Трябва да отбележим, че Лурдес Леон влезе в ролята и на втори режисьор и хореограф – именно тя в сътрудничество с Анна Полък, измисли концепцията на видеото и подбра героите. Освен самата Лурдес, в снимките участват млади таланти и приятели на модела. Сътрудничеството между Лурд и Анна доведе до успешна серия от снимки и кратък филм за марката.

View post on Instagram
 

Колекцията adidas by Stella McCartney се състои от две части: първата е предназначена за тренировки, а втората - за зимата. Колекцията влиза в продажба от 17 септември. Философията на марката Stella McCartney се основава на използването на устойчиви и рециклирани материи.

"Познавам Лола от много години. За мен е важно да използвам това сътрудничество с adidas, за да покажа новите таланти, да накарам младите да се усмихнат, да им осигуря платформа за самоизразяване", заяви Стела Маккартни.

View post on Instagram
 
View post on Instagram