Николета Лозанова е във вихъра на поредното си начинание в професионален план. Половинката на футболния вратар Ники Михайлов е насочила цялото си внимание към козметичната си марка, и най-вече - към най-новата си линия - гримове за мъже.
Лице на рекламната ѝ кампания стана чаровникът, който спечели сърцата на зрителите с участието си в риалити формата „Фермата“ през 2019 г. - Сами Хоссни.
„Момчетата със сухи устни не са секси“, е написала Ни Ло на английски към фотос, на който фитнес инструкторът позира изпълнително, докато му нанасят гланц.
А въпросните хидратиращи балсами за устни всъщност са унисекс, уточнява горещата брюнетка.
"Забравете за напуканите си устни! Нашата най-нова хидратираща колекция балсами за устни - EXOTIC LIPS - вече е официално достъпна на www.NLBeauty.shop!, гласят думите под друг кадър, на който плеймейтката лично намазва устните на Сами с балсам.
Що се отнася до реакциите на интернет потребителите, те варират от искрени суперлативи до остри забележки. „Доста неподходящо за мъжкар“, изразяват недоволството си някои от феновете.
Междувременно Сами продължава да води битка с Мис Силикон 2013 Джулиана Гани и съпруга ѝ - Илиян Найденов, по повод чайовете за отслабване, които двамата усилено рекламират от профилите си в социалните мрежи. Хоссни редовно споделя с последователите си за опасността от консумацията на подобни билкови отвари без медицински лиценз, които инфлуенсъри трескаво продават по мрежата. Сред най-отявлените му защитници се оказа актьорът Наум Шопов-младши.
Всеизвестен факт е, че звездата от хитовия сериал „Откраднат живот“ освен актьор, има и медицинско образование. “Само така, братле!“, написа той, когато Хоссни за пореден път обяви, че никой не бива да вярва на манипулативните статуси на „инфлуенсъри“, предлагащи „чай за разстройство“.
Четете още: Ето колко точно пари са наляти в деколтето на Сузанита