Николета Лозанова е във вихъра на поредното си начинание в професионален план. Половинката на футболния вратар Ники Михайлов е насочила цялото си внимание към козметичната си марка, и най-вече - към най-новата си линия - гримове за мъже.

Лице на рекламната ѝ кампания стана чаровникът, който спечели сърцата на зрителите с участието си в риалити формата „Фермата“ през 2019 г. - Сами Хоссни.

View post on Instagram
 


„Момчетата със сухи устни не са секси“, е написала Ни Ло на английски към фотос, на който фитнес инструкторът позира изпълнително, докато му нанасят гланц.

А въпросните хидратиращи балсами за устни всъщност са унисекс, уточнява горещата брюнетка.

"Забравете за напуканите си устни! Нашата най-нова хидратираща колекция балсами за устни - EXOTIC LIPS - вече е официално достъпна на www.NLBeauty.shop!, гласят думите под друг кадър, на който плеймейтката лично намазва устните на Сами с балсам.

View post on Instagram
 

Що се отнася до реакциите на интернет потребителите, те варират от искрени суперлативи до остри забележки. „Доста неподходящо за мъжкар“, изразяват недоволството си някои от феновете.

View post on Instagram
 

Междувременно Сами продължава да води битка с Мис Силикон 2013 Джулиана Гани и съпруга ѝ - Илиян Найденов, по повод чайовете за отслабване, които двамата усилено рекламират от профилите си в социалните мрежи. Хоссни редовно споделя с последователите си за опасността от консумацията на подобни билкови отвари без медицински лиценз, които инфлуенсъри трескаво продават по мрежата. Сред най-отявлените му защитници се оказа актьорът Наум Шопов-младши.

Всеизвестен факт е, че звездата от хитовия сериал „Откраднат живот“ освен актьор, има и медицинско образование. “Само така, братле!“, написа той, когато Хоссни за пореден път обяви, че никой не бива да вярва на манипулативните статуси на „инфлуенсъри“, предлагащи „чай за разстройство“.

View post on Instagram
 

Четете още: Ето колко точно пари са наляти в деколтето на Сузанита