Автор
Ева Григорова

Джей Ло спря дъха на почитателите си по бельо

Марката за бельо Intimissimi реши да задълбочи отношения с Дженифър Лопес и пусна ексклузивна колекция, създадена съвместно с 54-годишната звезда. Освен това Лопес ще бъде и глобален посланик на марката за колекцията им за сезон пролет-лято.

Колекцията носи името This Is Me Now и е описана като “важната втора глава в творческото партньорство на италианската марка и американската икона“.

View post on Instagram
 

Названието на новата линия бельо всъщност е взета от предстоящия албум на звездата, This Is Me…Now, "който се впуска в нейното дълбоко трансформиращо пътуване на личностно развитие“.

Компанията споделя, че “името на колекцията показва същността на нейната еволюция, саморефлексия и приемане на истинската ѝ същност. В един забележителен паралел, колекцията от бельо изкусно вплита същите тези теми за растеж и вътрешна сила в своята тъкан”.

Ключов детайл за колаборацията е колибрито, което се оказва ценен символ за звездата, която го свързва с късмет, устойчивост и жизнена енергия. Цветовата палитра е решена в черно, шампанско и нефритено зелено (цвят, който Лопес много харесва).

View post on Instagram
 

“Колибрито символизира любовта, енергията и издръжливостта, но винаги, когато видя колибри, се чувствам сякаш това е знак от Бог, че всичко ще бъде наред“, каза тя пред сп. ELLE. “Така реших да сложа колибри върху някои от артикулите и да го нося под дрехите си всеки ден, ще бъде напомняне винаги да знам, че всичко ще се получи страхотно.“

Лопес сподели и как избира бельото си за съпруга си Бен Афлек: “Той ме обича такава, каквато съм и забелязах, че колкото по-автентична съм,толкова повече чувствам любовта му“, каза тя.