Автор
Woman.bg

Подобрената формула на Ariel идва в нова картонена опаковка

Хората избират перилния си препарат заради качеството и ефективността, но и опаковката също влияе при избора на продукт. Опаковката на Ariel има няколко различни функции. Тя съхранява препарата, запазва го по време на пренасяне и съдържа важна информация за самия препарат. Но въпреки своята полза и функционалност, опаковката създава отпадък и влияе върху околната среда. Ето защо Ariel внедрява редица по-устойчиви решения за опаковките си. 

Компанията представи иновативната картонена кутия, която се затваря с щракване. Новата опаковка е безопасна за децата и е предвидена да бъде по-ергономична, достъпна и интуитивна за използване от възрастните, благодарение на новата система за заключване ECOCLIC. Новата опаковка на Ariel PODS притежава FSC сертификат и е напълно рециклируема, следователно може да се сортира при домашните хартиени отпадъци. Нещо повече, кутията ECOCLIC е направена от минимум 70% рециклирани влакна и ще спестява до 6500 тона пластмаса в европейски мащаб. Допълнителните изчисления сочат, че новата опаковка ще намали броя на камионите, които извозват продуктите от заводите до потребителите на Ariel.   

Новата подобрена формула на Ariel осигурява безупречна чистота, дори при бърза програма и студена вода

Подобрената формула TurboBoost Enzyme Technology позволява на потребителите да изберат бърза програма със студена вода, която може да им спести до 75% от консумацията на енергия и да намали времето, което се губи за пране с до 12 часа на месец! ​Благодарение на новите по-качествени ензими, както и на студения и кратък цикъл на изпиране, от дрехите се отделят до 52% по-малко микрофибри и 74% по-малко багрила, като дори спомагат за намаляване зацапването на самите дрехи след това. ​

Новият Ariel проправя път в усилията за по-устойчиво изпиране, тъй като бързите и студени програми изискват по-малко електроенергия, а по-концентрираната почистваща позволява еднаква ефективност в по-малка доза, което допълнително спестява пари.

(платено съобщение)